Volvo wordt “ondeugend” [mét filmpje]

Volledig in lijn met de komst van de Volvo S60 organiseert de autofabrikant “ondeugende” Subject60 feesten.

Subject60 zal grote Europese steden als Berlijn, London, Parijs, Milaan en Madrid aandoen. Hiermee moet de hi-tech en ondeugende S60 onder de aandacht gebracht worden. Het eerste feest vindt plaats in Berlijn, met onder andere een optreden van popartiest Lykke Li.

"Met de Volvo S60 richten we ons op jonge stadsmensen," zo vertelt Lucas Dohle, hoofd van de communicatie afdeling van Volvo. "Met de Subject60 feesten brengen we deze auto bij de nieuwe doelgroep onder de aandacht en laten we zien dat Volvo is veranderd!" 

 

Meer over deze reclamecampagne is HIER te vinden.

Volvo wordt “ondeugend” [mét filmpje] - Automobielmanagement.nl

Volvo wordt “ondeugend” [mét filmpje]

Volledig in lijn met de komst van de Volvo S60 organiseert de autofabrikant “ondeugende” Subject60 feesten.

Subject60 zal grote Europese steden als Berlijn, London, Parijs, Milaan en Madrid aandoen. Hiermee moet de hi-tech en ondeugende S60 onder de aandacht gebracht worden. Het eerste feest vindt plaats in Berlijn, met onder andere een optreden van popartiest Lykke Li.

"Met de Volvo S60 richten we ons op jonge stadsmensen," zo vertelt Lucas Dohle, hoofd van de communicatie afdeling van Volvo. "Met de Subject60 feesten brengen we deze auto bij de nieuwe doelgroep onder de aandacht en laten we zien dat Volvo is veranderd!" 

 

Meer over deze reclamecampagne is HIER te vinden.