Helft Focwa-leden maakt gebruik van technische helpdesk

In de eerste helft van 2017 zijn er 921 vragen gesteld aan de technische helpdesk van Focwa.

Helft Focwa-leden maakt gebruik van technische helpdesk

"Zo’n 470 ondernemers maken regelmatig gebruik van de diensten van de technische helpdesk", aldus Focwa: "Dat komt neer op ongeveer de helft (48%) van het huidige ledenbestand". Van alle vragenstellers weten ondernemers uit Zeeland, Friesland en Groningen Focwa het beste te vinden. Maar: "Nog altijd is er een groeiend animo onder Focwa-ondernemers voor de technische helpdesk."

Focwa claimt de leden binnen 20 minuten antwoord op hun (technische) vraag te geven. Uit de cijfers blijkt verder dat er sinds 2012 meer dan 7.800 technische vragen zijn gesteld, waarvan 97% met succes is beantwoord: "Dat betekent dat Focwa-leden in nagenoeg alle gevallen binnen 20 minuten weer verder kunnen met hun reparatiewerkzaamheden."

Dagelijks kunnen leden bij de technische helpdesk terecht met vragen over nieuwe verbindingstechnieken, (de)montageprocedures en voertuigelektronica, specifiek voor automerk en type. Hiermee zegt Focwa de eerste en enige aanbieder te zijn van deze eerstelijns dienst in de schadebranche, exclusief voor leden.

Helft Focwa-leden maakt gebruik van technische helpdesk - Automobielmanagement.nl

Helft Focwa-leden maakt gebruik van technische helpdesk

In de eerste helft van 2017 zijn er 921 vragen gesteld aan de technische helpdesk van Focwa.

Helft Focwa-leden maakt gebruik van technische helpdesk

"Zo’n 470 ondernemers maken regelmatig gebruik van de diensten van de technische helpdesk", aldus Focwa: "Dat komt neer op ongeveer de helft (48%) van het huidige ledenbestand". Van alle vragenstellers weten ondernemers uit Zeeland, Friesland en Groningen Focwa het beste te vinden. Maar: "Nog altijd is er een groeiend animo onder Focwa-ondernemers voor de technische helpdesk."

Focwa claimt de leden binnen 20 minuten antwoord op hun (technische) vraag te geven. Uit de cijfers blijkt verder dat er sinds 2012 meer dan 7.800 technische vragen zijn gesteld, waarvan 97% met succes is beantwoord: "Dat betekent dat Focwa-leden in nagenoeg alle gevallen binnen 20 minuten weer verder kunnen met hun reparatiewerkzaamheden."

Dagelijks kunnen leden bij de technische helpdesk terecht met vragen over nieuwe verbindingstechnieken, (de)montageprocedures en voertuigelektronica, specifiek voor automerk en type. Hiermee zegt Focwa de eerste en enige aanbieder te zijn van deze eerstelijns dienst in de schadebranche, exclusief voor leden.