Auto van GM regelt de koffie voor je

General Motors heeft in de VS een commercieel platform in haar auto’s geïnstalleerd waarmee de automobilist koffie kan bestellen, een hotel kan boeken, een benzinepomp of laadstation kan vinden, wi-fi kan kopen en andere aankopen kan doen of diensten bestellen. GM-rijders die via dat platform genaamd ‘Marketplace’ bestellen krijgen in sommige gevallen ook een speciale korting.

Auto van GM regelt de koffie voor je

"Marketplace biedt berijders van een Chevrolet, Buick en andere merken de mogelijkheid om veiliger te interacten met een groot aantal van hun favoriete merken op het gebied van winkels, horeca, voeding, hotels en transport via een touchscreen in de auto. De gemiddelde Amerikaan zit 46 minuten per dag in de auto. Wij helpen om die tijd productiever te maken," legt GM uit. Om de veiligheid niet in gevaar te brengen, is het aantal handelingen tot een minimum beperkt. General Motors heeft inmiddels al een groot aantal aanbieders weten te strikken. Daaronder bevinden zich koffieketen Starbucks, Dunkin’ Donuts, de restaurants van TGI Fridays en Applebee’s maar ook Shell dat berijders van GM automatisch een gouden ledenkaart toekent.

Auto van GM regelt de koffie voor je - Automobielmanagement.nl

Auto van GM regelt de koffie voor je

General Motors heeft in de VS een commercieel platform in haar auto’s geïnstalleerd waarmee de automobilist koffie kan bestellen, een hotel kan boeken, een benzinepomp of laadstation kan vinden, wi-fi kan kopen en andere aankopen kan doen of diensten bestellen. GM-rijders die via dat platform genaamd ‘Marketplace’ bestellen krijgen in sommige gevallen ook een speciale korting.

Auto van GM regelt de koffie voor je

"Marketplace biedt berijders van een Chevrolet, Buick en andere merken de mogelijkheid om veiliger te interacten met een groot aantal van hun favoriete merken op het gebied van winkels, horeca, voeding, hotels en transport via een touchscreen in de auto. De gemiddelde Amerikaan zit 46 minuten per dag in de auto. Wij helpen om die tijd productiever te maken," legt GM uit. Om de veiligheid niet in gevaar te brengen, is het aantal handelingen tot een minimum beperkt. General Motors heeft inmiddels al een groot aantal aanbieders weten te strikken. Daaronder bevinden zich koffieketen Starbucks, Dunkin’ Donuts, de restaurants van TGI Fridays en Applebee’s maar ook Shell dat berijders van GM automatisch een gouden ledenkaart toekent.