Klant wil dat werkplaats vervangen onderdelen toont

De meerderheid van Duitse autorijders willen dat de werkplaats na afloop de vervangen onderdelen laat zien.

Dat meldt marktonderzoeker Puls op grond van een eigen, representatieve online peiling onder ruim duizend landgenoten die van plan zijn een auto te kopen c.q. er recentelijk een hebben gekocht.

Transparantie en vertrouwen zijn belangrijk voor klanten van autobedrijven, leert de meting. Zo wil 52 procent de oude onderdelen zien en 17 procent deze zelfs mee naar huis nemen. 82 Procent wil graag vooraf horen wat er precies gaat gebeuren in de werkplaats. Na afloop wil 62 procent details horen over de uitgevoerde werkzaamheden en wil 57 procent samen met de serviceadviseur uitgebreid de rekening doornemen.

Helder zijn over de geleverde prijs en prestatie is volgens Puls een belangrijke succesfactor voor het autobedrijf. "Garages met toekomstperspectief zijn de bedrijven die van begin tot en met einde transparant zijn. Dat zorgt voor vertrouwen en loyale klanten."

Reacties

Waarom maken ze geen foto’s tijdens reparatie en voeg die digitaal aan de rekening toe. Doet de schade Branche al vele jaren en kun je nadien zien dat onderdelen zijn gedemonteerd en een foto van alle vervangen onderdelen en klaar is kees

Geplaatst door: Hans op
Klant wil dat werkplaats vervangen onderdelen toont - Automobielmanagement.nl

Klant wil dat werkplaats vervangen onderdelen toont

De meerderheid van Duitse autorijders willen dat de werkplaats na afloop de vervangen onderdelen laat zien.

Dat meldt marktonderzoeker Puls op grond van een eigen, representatieve online peiling onder ruim duizend landgenoten die van plan zijn een auto te kopen c.q. er recentelijk een hebben gekocht.

Transparantie en vertrouwen zijn belangrijk voor klanten van autobedrijven, leert de meting. Zo wil 52 procent de oude onderdelen zien en 17 procent deze zelfs mee naar huis nemen. 82 Procent wil graag vooraf horen wat er precies gaat gebeuren in de werkplaats. Na afloop wil 62 procent details horen over de uitgevoerde werkzaamheden en wil 57 procent samen met de serviceadviseur uitgebreid de rekening doornemen.

Helder zijn over de geleverde prijs en prestatie is volgens Puls een belangrijke succesfactor voor het autobedrijf. "Garages met toekomstperspectief zijn de bedrijven die van begin tot en met einde transparant zijn. Dat zorgt voor vertrouwen en loyale klanten."

Reacties

Waarom maken ze geen foto’s tijdens reparatie en voeg die digitaal aan de rekening toe. Doet de schade Branche al vele jaren en kun je nadien zien dat onderdelen zijn gedemonteerd en een foto van alle vervangen onderdelen en klaar is kees

Geplaatst door: Hans op