SOS International ook in schadeafhandeling en herstel

Alarmcentrale SOS International gaat, als onderdeel van de CED Group, als eerste onafhankelijke alarmcentrale een totaaloplossing voor noodhulpverlening aanbieden.

SOS International ook in schadeafhandeling en herstel

Dit maakte de alarmcentrale afgelopen week bekend tijdens de presentatie van het ‘nieuwe’ SOS International.

Totaaloplossing

Onder deze totaaloplossing valt naast acute hulp ook schade-afhandeling, -herstel en -verhaal. Volgens directeur Marcel van der Meulen biedt de integratie van SOS International met CED ‘een unieke kans om klant én consument echt te ontzorgen. We kunnen als eerste de complete keten afdekken, door alles – van acute hulp tot herstel en afwikkeling – in één helder, integraal en klantgericht proces onder te brengen.’

Technologische innovatie

Bij deze nieuwe oplossing is technologische innovatie een belangrijke driver. "We staan nu op het punt onze noodhulpmodules te koppelen aan het CED Connect-platform, dat hard op weg is de standaard in de verzekeringsmarkt te worden. Ook ontwikkelen we een app die gedupeerden al vanaf de eerste melding de regie geeft over hoe zij geholpen willen worden."

CED nam SOS International in januari vorig jaar over van ASR.

SOS International ook in schadeafhandeling en herstel - Automobielmanagement.nl

SOS International ook in schadeafhandeling en herstel

Alarmcentrale SOS International gaat, als onderdeel van de CED Group, als eerste onafhankelijke alarmcentrale een totaaloplossing voor noodhulpverlening aanbieden.

SOS International ook in schadeafhandeling en herstel

Dit maakte de alarmcentrale afgelopen week bekend tijdens de presentatie van het ‘nieuwe’ SOS International.

Totaaloplossing

Onder deze totaaloplossing valt naast acute hulp ook schade-afhandeling, -herstel en -verhaal. Volgens directeur Marcel van der Meulen biedt de integratie van SOS International met CED ‘een unieke kans om klant én consument echt te ontzorgen. We kunnen als eerste de complete keten afdekken, door alles – van acute hulp tot herstel en afwikkeling – in één helder, integraal en klantgericht proces onder te brengen.’

Technologische innovatie

Bij deze nieuwe oplossing is technologische innovatie een belangrijke driver. "We staan nu op het punt onze noodhulpmodules te koppelen aan het CED Connect-platform, dat hard op weg is de standaard in de verzekeringsmarkt te worden. Ook ontwikkelen we een app die gedupeerden al vanaf de eerste melding de regie geeft over hoe zij geholpen willen worden."

CED nam SOS International in januari vorig jaar over van ASR.