Het Peugeot-bestelautolabel wordt vergelijkbaar met Voorkeurselectie van Volkswagen en Used 1 van Mercedes-Benz. "Door ingeruilde bestelauto’s standaard aan handelaren in dit genre voertuigen mee te geven, laten onze dealers belangrijke omzet liggen," zo verklaarde Mike van Toll gisteren. "Het label Leeuwekeur gebruikt onze organisatie al jaren voor de verkoop van gebruikte personenauto’s die aan bepaalde kwaliteitseisen voldoen. Momenteel laten wij onderzoeken of het haalbaar is eenzelfde soort label aan bestelauto’s te hangen. Dealers gebruiken nu incidenteel Leeuwekeur voor auto’s op grijs kenteken, maar het zou voor de markt duidelijker zijn als de bestelauto’s die  de Peugeot-dealers verkopen een eigen label krijgen, met bijvoorbeeld specifieke zekerheden die voor de doelgroep belangrijk zijn. Het moet om jonge, nette bestelauto’s gaan, waar de dealer zonder problemen garantie op geeft. Een slordige, oude bus van een stucadoorsbedrijf raakt een dealer wel via andere kanalen kwijt." Wanneer het label door Peugeot wordt ingevoerd, is nog niet bekend.