Opel vervangt marketingbaas Müller niet

Verkoopdirecteur Peter Küspert van Opel zal vanaf eind deze maand ook de marketing voor zijn rekening nemen. Dat betekent dat Tina Müller, die per 30 september op eigen verzoek als directeur marketing vertrekt, niet wordt vervangen.

Opel vervangt marketingbaas Müller niet

Küspert is sinds november 2013 bij Opel in dienst als directeur verkoop en aftersales. Daarvoor was hij directeur bij toeleverancier Johann Hay Automobiltechnik en werkte hij ook voor Daimler.

"We danken Tina Müller voor haar uitstekende prestaties bij de strategische nieuwe positionering van het merk Opel en bij de verbetering van het imago van dat merk," aldus CEO Michael Lohscheller. "We hebben het merk consequent gemoderniseerd en gedigitaliseerd versterkt en aantrekkelijker gemaakt om te kopen. Ik ben er van overtuigd dat het merk zich op basis van dit strategische omzetten van de wissels en de modernisering van het aanbod weer positief zal ontwikkelen en voor steeds meer consumenten de eerste keus zal worden," zei Lohsteller, die pas sinds de overname door PSA deze zomer de Duits/Britse autofabrikant leidt.

Opel vervangt marketingbaas Müller niet - Automobielmanagement.nl

Opel vervangt marketingbaas Müller niet

Verkoopdirecteur Peter Küspert van Opel zal vanaf eind deze maand ook de marketing voor zijn rekening nemen. Dat betekent dat Tina Müller, die per 30 september op eigen verzoek als directeur marketing vertrekt, niet wordt vervangen.

Opel vervangt marketingbaas Müller niet

Küspert is sinds november 2013 bij Opel in dienst als directeur verkoop en aftersales. Daarvoor was hij directeur bij toeleverancier Johann Hay Automobiltechnik en werkte hij ook voor Daimler.

"We danken Tina Müller voor haar uitstekende prestaties bij de strategische nieuwe positionering van het merk Opel en bij de verbetering van het imago van dat merk," aldus CEO Michael Lohscheller. "We hebben het merk consequent gemoderniseerd en gedigitaliseerd versterkt en aantrekkelijker gemaakt om te kopen. Ik ben er van overtuigd dat het merk zich op basis van dit strategische omzetten van de wissels en de modernisering van het aanbod weer positief zal ontwikkelen en voor steeds meer consumenten de eerste keus zal worden," zei Lohsteller, die pas sinds de overname door PSA deze zomer de Duits/Britse autofabrikant leidt.