Marcell van den Berg nieuwe directeur Wensink

Wensink Automotive heeft Marcell van den Berg aangesteld als nieuwe algemeen directeur binnen de divisie Mercedes-Benz Cars.

Marcell van den Berg nieuwe directeur Wensink

Per 1 april 2018 krijgt Van den Berg de eindverantwoordelijkheid over alle sales en aftersales-activiteiten. Hij neemt het stokje over van Gert van Kooy, die doorschuift naar de functie van chief operations officer (COO) binnen de gehele automotive-tak van Wensink.

Marcell van den Berg heeft de laatste jaren gewerkt in de functie van divisiedirecteur Ford, Peugeot en BMW-Motorrad bij Broekhuis en heeft zijn sporen verdiend in zowel de import- als de retailorganisatie.

Gert van Kooy gaat zich als COO volledig toeleggen op de shared service-afdelingen binnen Wensink. Het doel is om in de komende jaren concrete invulling te geven voor klanten aan ‘Mobility as a Service’. Om de organisatie hierop voor te bereiden zal Wensink zich onder andere focussen op een verregaande integratie van IT, marketing, Customer Service Center en market intelligence.

Marcell van den Berg nieuwe directeur Wensink - Automobielmanagement.nl

Marcell van den Berg nieuwe directeur Wensink

Wensink Automotive heeft Marcell van den Berg aangesteld als nieuwe algemeen directeur binnen de divisie Mercedes-Benz Cars.

Marcell van den Berg nieuwe directeur Wensink

Per 1 april 2018 krijgt Van den Berg de eindverantwoordelijkheid over alle sales en aftersales-activiteiten. Hij neemt het stokje over van Gert van Kooy, die doorschuift naar de functie van chief operations officer (COO) binnen de gehele automotive-tak van Wensink.

Marcell van den Berg heeft de laatste jaren gewerkt in de functie van divisiedirecteur Ford, Peugeot en BMW-Motorrad bij Broekhuis en heeft zijn sporen verdiend in zowel de import- als de retailorganisatie.

Gert van Kooy gaat zich als COO volledig toeleggen op de shared service-afdelingen binnen Wensink. Het doel is om in de komende jaren concrete invulling te geven voor klanten aan ‘Mobility as a Service’. Om de organisatie hierop voor te bereiden zal Wensink zich onder andere focussen op een verregaande integratie van IT, marketing, Customer Service Center en market intelligence.