Renault NL zoekt wel/niet autoverkopers

Renault start een wervingscampagne voor autoverkopers maar ook andere medewerkers onder het motto ‘Wij zoeken geen autoverkopers’.

Renault NL zoekt wel/niet autoverkopers

Renault zegt op zoekt te zijn naar mensen met een ‘Passion for Life’, die uit ervaring zien dat de wereld snel verandert. "En die veranderingen niet uit de weg gaan, maar met passie omarmen en samen met Renault naar vernieuwing zoeken." Om met kandidaten in contact te komen organiseert de auto-importeur ook een Renault Recruitment Event op woensdag 25 april in Hoofddorp, een informele bijeenkomst waar kandidaten ‘worden uitgedaagd om hun energie, ideeën en creativiteit te tonen aan de hand van diverse workshops en activiteiten.’

Nicolien van Duinen, directeur HR Renault Nederland: "In deze campagne staat de klant centraal, maar dat kan alleen als je de medewerkers ook centraal zet. Om klanten tevreden te stellen en fan te maken van het merk, heb je gepassioneerde, betrokken medewerkers nodig. Onze medewerkers zijn het gezicht van Renault. Wat onze klanten ervaren, is het resultaat van wat wij samen met onze Renault dealerorganisatie doen voor medewerkers."

Renault NL zoekt wel/niet autoverkopers - Automobielmanagement.nl

Renault NL zoekt wel/niet autoverkopers

Renault start een wervingscampagne voor autoverkopers maar ook andere medewerkers onder het motto ‘Wij zoeken geen autoverkopers’.

Renault NL zoekt wel/niet autoverkopers

Renault zegt op zoekt te zijn naar mensen met een ‘Passion for Life’, die uit ervaring zien dat de wereld snel verandert. "En die veranderingen niet uit de weg gaan, maar met passie omarmen en samen met Renault naar vernieuwing zoeken." Om met kandidaten in contact te komen organiseert de auto-importeur ook een Renault Recruitment Event op woensdag 25 april in Hoofddorp, een informele bijeenkomst waar kandidaten ‘worden uitgedaagd om hun energie, ideeën en creativiteit te tonen aan de hand van diverse workshops en activiteiten.’

Nicolien van Duinen, directeur HR Renault Nederland: "In deze campagne staat de klant centraal, maar dat kan alleen als je de medewerkers ook centraal zet. Om klanten tevreden te stellen en fan te maken van het merk, heb je gepassioneerde, betrokken medewerkers nodig. Onze medewerkers zijn het gezicht van Renault. Wat onze klanten ervaren, is het resultaat van wat wij samen met onze Renault dealerorganisatie doen voor medewerkers."