Stefanie Wurst is nieuwe managing director BMW NL

Stefanie Wurst is benoemd tot managing director BMW Group Nederland. Ze begint per 1 september 2018 in haar nieuwe functie.

Stefanie Wurst volgt Neil Fiorentinos op als managing director BMW NL

Wurst volgt Neil Fiorentinos op die is benoemd tot president BMW group region central & southeastern Europe. Stefanie Wurst (50) komt van BMW Group Germany, waar ze de afgelopen 4,5 jaar head of marketing was. In die functie was ze verantwoordelijk voor de algehele merkstrategie van BMW en de campagnes, dealercommunicatie en het productmanagement voor de Duitse markt.

In 1993 begon Wurst haar carrière in de reclamewereld in New York en Hamburg, waar ze diverse internationale accounts beheerde. Na vijf jaar werd ze group regional account director bij TBWA Singapore. Daar bouwde ze een regionaal netwerk van bureaus op voor verschillende merken van fast moving consumer goods (FMCG). In 2003 stapte Wurst over naar de Scholz & Friends Group. Daar werd ze partner en managing director en gaf ze leiding aan de vestiging in Berlijn. Later werd ze lid van de board of directors. In 2014 kwam Stefanie Wurst bij BMW Group.

Per 1 september 2018 bestaat het managementteam van BMW Group Nederland uit Stefanie Wurst (managing director), Anne Brons (sales), Peter Haug (marketing), Bart Verhoef (MINI), Ralf Edelmann (finance & operations), Evert de Vries (aftersales) en Erick Oberink (sales channel development).

Stefanie Wurst is nieuwe managing director BMW NL - Automobielmanagement.nl

Stefanie Wurst is nieuwe managing director BMW NL

Stefanie Wurst is benoemd tot managing director BMW Group Nederland. Ze begint per 1 september 2018 in haar nieuwe functie.

Stefanie Wurst volgt Neil Fiorentinos op als managing director BMW NL

Wurst volgt Neil Fiorentinos op die is benoemd tot president BMW group region central & southeastern Europe. Stefanie Wurst (50) komt van BMW Group Germany, waar ze de afgelopen 4,5 jaar head of marketing was. In die functie was ze verantwoordelijk voor de algehele merkstrategie van BMW en de campagnes, dealercommunicatie en het productmanagement voor de Duitse markt.

In 1993 begon Wurst haar carrière in de reclamewereld in New York en Hamburg, waar ze diverse internationale accounts beheerde. Na vijf jaar werd ze group regional account director bij TBWA Singapore. Daar bouwde ze een regionaal netwerk van bureaus op voor verschillende merken van fast moving consumer goods (FMCG). In 2003 stapte Wurst over naar de Scholz & Friends Group. Daar werd ze partner en managing director en gaf ze leiding aan de vestiging in Berlijn. Later werd ze lid van de board of directors. In 2014 kwam Stefanie Wurst bij BMW Group.

Per 1 september 2018 bestaat het managementteam van BMW Group Nederland uit Stefanie Wurst (managing director), Anne Brons (sales), Peter Haug (marketing), Bart Verhoef (MINI), Ralf Edelmann (finance & operations), Evert de Vries (aftersales) en Erick Oberink (sales channel development).