Benoit Rivallant is nieuwe Europa-chef bij Apollo Banden

Apollo Tyres, het moederbedrijf van Vredestein, heeft Benoit Rivallant benoemd tot President European Operations.

Benoit Rivallant is nieuwe Europa-chef bij Apollo Banden

De 53-jarige Benoit werkt sinds 2014 bij Apollo Tyres en heeft veel internationale ervaring opgedaan in de bandenindustrie in Europa, Azië en Australië. De laatste jaren leidde hij de introductie van Apollo op de Europese markt voor vrachtwagenbanden. Hij volgt Mathias Heimann op die vier jaar hoofd van de Europese divisie is geweest maar nu een adviseursrol op zich neemt. "Het is onze bedrijfsfilosofie om talent intern te identificeren, te koesteren en te promoten. Benoit, die een grote en gevarieerde ervaring heeft, is de juiste persoon om onze groeistrategie in Europa verder te leiden," zegt vice-chairman en managing director Neeraj Kanwar van het Indiase moederbedrijf. Benoit zelf ziet het vooral als zijn rol om de ‘voetafdruk’ van de merken Apollo en Vredestein op de Europese markt verder te versterken.

Benoit Rivallant is nieuwe Europa-chef bij Apollo Banden - Automobielmanagement.nl

Benoit Rivallant is nieuwe Europa-chef bij Apollo Banden

Apollo Tyres, het moederbedrijf van Vredestein, heeft Benoit Rivallant benoemd tot President European Operations.

Benoit Rivallant is nieuwe Europa-chef bij Apollo Banden

De 53-jarige Benoit werkt sinds 2014 bij Apollo Tyres en heeft veel internationale ervaring opgedaan in de bandenindustrie in Europa, Azië en Australië. De laatste jaren leidde hij de introductie van Apollo op de Europese markt voor vrachtwagenbanden. Hij volgt Mathias Heimann op die vier jaar hoofd van de Europese divisie is geweest maar nu een adviseursrol op zich neemt. "Het is onze bedrijfsfilosofie om talent intern te identificeren, te koesteren en te promoten. Benoit, die een grote en gevarieerde ervaring heeft, is de juiste persoon om onze groeistrategie in Europa verder te leiden," zegt vice-chairman en managing director Neeraj Kanwar van het Indiase moederbedrijf. Benoit zelf ziet het vooral als zijn rol om de ‘voetafdruk’ van de merken Apollo en Vredestein op de Europese markt verder te versterken.