Profile nu op 183 en ‘eind dit jaar op 195′

Het landelijke netwerk van Profile Tyrecenter breidt nog deze maand uit naar 183 vestigingen.

Eind dit jaar moet het aantal servicepunten van de banden- en velgenspecialist op 195 uitkomen, zo is de ambitie.  

In Sappemeer en Deventer opent de formule deze maand nieuwe vestigingen. Eerder dit jaar startten al vestigingen in Velserbroek, Kerkrade, Boxtel en Zwijndrecht. Ook de komende maanden verwacht Profile Tyrecenter diverse nieuwe vestigingen te openen, onder meer in Houten.

"In een lastige automotive markt weten wij ook dit jaar flinke groei van ons netwerk te realiseren",  zegt Harm Nieboer, Directeur Retail Franchise van Profile Tyrecenter. "Naast onafhankelijke autobedrijven zoeken ook dealerbedrijven aansluiting bij ons." De groei van het landelijke netwerk wordt door de banden- en velgenspecialist omlijst met het grootste media-offensief uit de geschiedenis van de organisatie. Vanaf komende week zal als kick-off een tv-campagne van ruim drie weken aanvangen. Daarnaast is voor dit jaar de frequentie van de eigen huis-aan-huis-krant verdubbeld.

Doel van de campagne is het belang van de juiste bandkeuze te onderstrepen. Nieboer: "Veel consumenten rijden met slechte banden rond, zo bleek uit recente onderzoeken van de VACO. Daarnaast willen we de consument behoeden voor goedkopere C-merken die vooral online veel verkocht worden."

Profile nu op 183 en ‘eind dit jaar op 195′ - Automobielmanagement.nl

Profile nu op 183 en ‘eind dit jaar op 195′

Het landelijke netwerk van Profile Tyrecenter breidt nog deze maand uit naar 183 vestigingen.

Eind dit jaar moet het aantal servicepunten van de banden- en velgenspecialist op 195 uitkomen, zo is de ambitie.  

In Sappemeer en Deventer opent de formule deze maand nieuwe vestigingen. Eerder dit jaar startten al vestigingen in Velserbroek, Kerkrade, Boxtel en Zwijndrecht. Ook de komende maanden verwacht Profile Tyrecenter diverse nieuwe vestigingen te openen, onder meer in Houten.

"In een lastige automotive markt weten wij ook dit jaar flinke groei van ons netwerk te realiseren",  zegt Harm Nieboer, Directeur Retail Franchise van Profile Tyrecenter. "Naast onafhankelijke autobedrijven zoeken ook dealerbedrijven aansluiting bij ons." De groei van het landelijke netwerk wordt door de banden- en velgenspecialist omlijst met het grootste media-offensief uit de geschiedenis van de organisatie. Vanaf komende week zal als kick-off een tv-campagne van ruim drie weken aanvangen. Daarnaast is voor dit jaar de frequentie van de eigen huis-aan-huis-krant verdubbeld.

Doel van de campagne is het belang van de juiste bandkeuze te onderstrepen. Nieboer: "Veel consumenten rijden met slechte banden rond, zo bleek uit recente onderzoeken van de VACO. Daarnaast willen we de consument behoeden voor goedkopere C-merken die vooral online veel verkocht worden."