Landelijke dekking Vakgarage uitgebreid in 2016

Stichting Vakgarage heeft in 2016 haar landelijke dekking uitgebreid tot 270 deelnemers. Dat maakt de garageformule tot één van de snelst groeiende van dit moment.

Landelijke dekking Vakgarage uitgebreid in 2016

Vakgarage kent al jarenlang een stabiele groei. De aangesloten garages zijn zelf eigenaar van het concept en er is geen winstoogmerk voor de organisatie. Elke garage is zelfstandig binnen deze succesvolle franchiseformule.

Christien den Uil van Stichting Vakgarage in Nijkerk: "Wij werden vorig jaar door de BOVAG leden als beste werkplaatsformule gekozen en ik denk dat dat onze groei een extra impuls gegeven heeft. Garages waarderen ons vooral om onze ondersteuning op het gebied van techniek en onze marketingondersteuning. Dat is voor veel garages belangrijk in een tijd waarin hybride en kleinere auto’s in aantal toenemen en tegelijk lagere onderzoeksintervallen laten zien. Kennis van de techniek maar ook het kunnen aanbieden van doordachte producten en diensten zorgen dan samen voor voldoende contactmomenten tussen garage en klant."

Landelijke dekking Vakgarage uitgebreid in 2016 - Automobielmanagement.nl

Landelijke dekking Vakgarage uitgebreid in 2016

Stichting Vakgarage heeft in 2016 haar landelijke dekking uitgebreid tot 270 deelnemers. Dat maakt de garageformule tot één van de snelst groeiende van dit moment.

Landelijke dekking Vakgarage uitgebreid in 2016

Vakgarage kent al jarenlang een stabiele groei. De aangesloten garages zijn zelf eigenaar van het concept en er is geen winstoogmerk voor de organisatie. Elke garage is zelfstandig binnen deze succesvolle franchiseformule.

Christien den Uil van Stichting Vakgarage in Nijkerk: "Wij werden vorig jaar door de BOVAG leden als beste werkplaatsformule gekozen en ik denk dat dat onze groei een extra impuls gegeven heeft. Garages waarderen ons vooral om onze ondersteuning op het gebied van techniek en onze marketingondersteuning. Dat is voor veel garages belangrijk in een tijd waarin hybride en kleinere auto’s in aantal toenemen en tegelijk lagere onderzoeksintervallen laten zien. Kennis van de techniek maar ook het kunnen aanbieden van doordachte producten en diensten zorgen dan samen voor voldoende contactmomenten tussen garage en klant."