De verkoop van auto’s die in de Chinese fabriek in Changchun worden gebouwd is met veertien procent toegenomen tot 106 duizend exemplaren. Daar lopen de A6L en de A4 van de band. De verkoop van geïmporteerde modellen nam met 55 procent toe. Daarbij gaat het om de Audi TT, de Q7 en de A8 waarvan 4600 exemplaren werden verkocht. Daarmee is China de grootste markt voor de Audi A8.
Audi’s chef Rupert Stadler zei blij te zijn met het resultaat: "Zelfs als de Chinese markt niet zo hard groeit als in de afgelopen jaren zullen we toch aan onze groeistrategie kunnen vasthouden." Audi verwacht onder meer verder te kunnen groeien met de lange versie van de A4, die zojuist op de Chinese markt is gelanceerd. De A4L is de eerste versie in zijn klasse met een lange wielbasis. Audi is al sinds 1988 actief in China. Om aan de groeiende vraag te kunnen voldoen is in juni 2008 de eerste steen gelegd voor de uitbreiding van de fabriek in Changchun.