Telefonische lead biedt autobedrijf kansen

Uit onderzoek blijkt dat steeds meer websitebezoek vanaf de mobiele telefoon afkomstig is. Daarmee neemt ook het aantal telefonische leads dat autobedrijven ontvangen toe. Veel autobedrijven blijken de telefonische lead niet optimaal te benutten. De nieuwe dienst #DCDW Call Track Manager zorgt voor structuur en adequate opvolging van telefonische leads en dus voor maximaal rendement.

Telefonische lead biedt autobedrijf kansen, mits de verkoper goed is voorbereid

De Call Track Manager van #DCDW is een uitermate handige tool voor het bedrijf dat het maximale uit zijn telefonische leads wil halen. De herkomst, de duur van het gesprek en door wie de oproep beantwoord is: alle data is inzichtelijk. En mocht een binnenkomende sales call niet beantwoord kunnen worden, dan volgt het BDC van #DCDW de kans snel en professioneel op.

Call Track Manager heeft meer te bieden. De mogelijkheid bestaat ook om gevoerde gesprekken te laten analyseren. De Quality Managers van #DCDW beoordelen de dialoog tussen de verkoper en de potentiële klant en leveren een rapportage aan met een analyse en aanbevelingen. Een ideaal startpunt om als autobedrijf het maximale uit elke lead te halen, en vooral om nog beter te worden.

Investeren in telefonische leadopvolging is geen weggegooid geld. De telefonische lead is uitermate belangrijk zo heeft Nieuweautokopen.nl, ooit de eerste autowebwinkel van Nederland, onderzocht. Zeventig procent van de consumenten die belt voor informatie, koopt binnen twee weken ergens een auto. En van de honderd telefonische leads is 22 procent converteerbaar tot een verkoop. Voor autobedrijven is het dus van belang zeer zorgvuldig met alle telefonische leads om te gaan omdat ruim een vijfde leidt tot succes: een verkoop.

Telefonische lead biedt autobedrijf kansen - Automobielmanagement.nl

Telefonische lead biedt autobedrijf kansen

Uit onderzoek blijkt dat steeds meer websitebezoek vanaf de mobiele telefoon afkomstig is. Daarmee neemt ook het aantal telefonische leads dat autobedrijven ontvangen toe. Veel autobedrijven blijken de telefonische lead niet optimaal te benutten. De nieuwe dienst #DCDW Call Track Manager zorgt voor structuur en adequate opvolging van telefonische leads en dus voor maximaal rendement.

Telefonische lead biedt autobedrijf kansen, mits de verkoper goed is voorbereid

De Call Track Manager van #DCDW is een uitermate handige tool voor het bedrijf dat het maximale uit zijn telefonische leads wil halen. De herkomst, de duur van het gesprek en door wie de oproep beantwoord is: alle data is inzichtelijk. En mocht een binnenkomende sales call niet beantwoord kunnen worden, dan volgt het BDC van #DCDW de kans snel en professioneel op.

Call Track Manager heeft meer te bieden. De mogelijkheid bestaat ook om gevoerde gesprekken te laten analyseren. De Quality Managers van #DCDW beoordelen de dialoog tussen de verkoper en de potentiële klant en leveren een rapportage aan met een analyse en aanbevelingen. Een ideaal startpunt om als autobedrijf het maximale uit elke lead te halen, en vooral om nog beter te worden.

Investeren in telefonische leadopvolging is geen weggegooid geld. De telefonische lead is uitermate belangrijk zo heeft Nieuweautokopen.nl, ooit de eerste autowebwinkel van Nederland, onderzocht. Zeventig procent van de consumenten die belt voor informatie, koopt binnen twee weken ergens een auto. En van de honderd telefonische leads is 22 procent converteerbaar tot een verkoop. Voor autobedrijven is het dus van belang zeer zorgvuldig met alle telefonische leads om te gaan omdat ruim een vijfde leidt tot succes: een verkoop.