PSA zet self-service balie neer bij dealers

PSA heeft bij twee Franse dealers een self-service systeem geïnstalleerd waarmee klanten – desnoods na sluitingstijd – zelf hun auto voor een onderhoudsbeurt kunnen brengen of daarna weer kunnen ophalen en ook de servicebeurt kunnen afrekenen.

PSA zet self-service balie neer bij dealers

Die systemen in een dealer in Parijs en één in Marseille zijn 24/7 beschikbaar zodat auto’s desnoods midden in de nacht of op zondag gehaald of gebracht kunnen worden. PSA Retail verzekert dat de ‘self service receptie’ volkomen veilig is. "We versterken hiermee de automatisering in de aftersales met een volstrekt veilig systeem dat altijd beschikbaar is. De mensen aan de receptie kunnen zich daarmee ook beter concentreren op klanten die wel graag advies willen of vragen willen stellen. We zetten hiermee weer een stap naar de transformatie van de autowereld," zegt Anne Abboud, directrice van PSA Retail.

PSA zet self-service balie neer bij dealers - Automobielmanagement.nl

PSA zet self-service balie neer bij dealers

PSA heeft bij twee Franse dealers een self-service systeem geïnstalleerd waarmee klanten – desnoods na sluitingstijd – zelf hun auto voor een onderhoudsbeurt kunnen brengen of daarna weer kunnen ophalen en ook de servicebeurt kunnen afrekenen.

PSA zet self-service balie neer bij dealers

Die systemen in een dealer in Parijs en één in Marseille zijn 24/7 beschikbaar zodat auto’s desnoods midden in de nacht of op zondag gehaald of gebracht kunnen worden. PSA Retail verzekert dat de ‘self service receptie’ volkomen veilig is. "We versterken hiermee de automatisering in de aftersales met een volstrekt veilig systeem dat altijd beschikbaar is. De mensen aan de receptie kunnen zich daarmee ook beter concentreren op klanten die wel graag advies willen of vragen willen stellen. We zetten hiermee weer een stap naar de transformatie van de autowereld," zegt Anne Abboud, directrice van PSA Retail.