Volvo haakt in op inauguratie Obama

Welcome to the age of we! Met deze kopregel haakt Volvo Cars in op de inauguratie van de nieuwe president van de VS, Barack Obama.

Het was een advertentie van een hele pagina in De Telegraaf. In de tekst hamert Volvo op de alles-delen-filosofie van Obama. ‘Als Volvo onderschrijven wij deze visie al vanaf onze oprichting in 1927. Volgens Volvo is het leuker als je met anderen deelt.’ En dan gaat het om veiligheidsinnovaties, zoals de driepuntsgordel. Vandaar ook de Volvo-slogan ‘Life is better lived together’.
Het reclamevakblog Reclamewereld (http://reclamewereld.blog.nl) van oud-Adformatie-hoofdredacteur Michael van Os vindt het een slappe inhaker, die weinig met Obama heeft uit te staan. Reclamewereld vindt de inhaakadvertentie van supermarkt Dirk, een pagina verder in De Telegraaf, beter. Een rode Dirk-vrachtwagen staat bij het Witte Huis (met rode tulpen in de winter, met de leus ‘Je moet ergens beginnen met zo’n begrotingstekort.’

 

Volvo haakt in op inauguratie Obama - Automobielmanagement.nl

Volvo haakt in op inauguratie Obama

Welcome to the age of we! Met deze kopregel haakt Volvo Cars in op de inauguratie van de nieuwe president van de VS, Barack Obama.

Het was een advertentie van een hele pagina in De Telegraaf. In de tekst hamert Volvo op de alles-delen-filosofie van Obama. ‘Als Volvo onderschrijven wij deze visie al vanaf onze oprichting in 1927. Volgens Volvo is het leuker als je met anderen deelt.’ En dan gaat het om veiligheidsinnovaties, zoals de driepuntsgordel. Vandaar ook de Volvo-slogan ‘Life is better lived together’.
Het reclamevakblog Reclamewereld (http://reclamewereld.blog.nl) van oud-Adformatie-hoofdredacteur Michael van Os vindt het een slappe inhaker, die weinig met Obama heeft uit te staan. Reclamewereld vindt de inhaakadvertentie van supermarkt Dirk, een pagina verder in De Telegraaf, beter. Een rode Dirk-vrachtwagen staat bij het Witte Huis (met rode tulpen in de winter, met de leus ‘Je moet ergens beginnen met zo’n begrotingstekort.’