Tanke (39) krijgt onder meer tot taak om het marktaandeel van de online autoveiling te vergroten. "Autorola biedt tal van creatieve tools aan zijn klanten", zegt Tanke. "Het is een bedrijf waar Europees wordt gedacht. Wat we nu moeten doen, is duidelijk naar de markt communiceren wat onze innovatieve producten, zoals Indicata, kunnen betekenen voor de remarketingsector in Nederland."

Frank Tanke studeerde Business Economics aan de universiteit van Queensland in Australië en Bedrijfseconomie in Maastricht. Van 2000 tot 2010 werkte hij in diverse functies bij Michelin, daarna als country manager voor Chevrolet Nederland en Chevrolet België, in een fase van opbouw van het merk en dealernetwerk. Na de sluiting van Chevrolet door General Motors ging Tanke aan de slag bij Euromaster, waar hij het logistieke traject van banden in Nederland en Denemarken optimaliseerde.

Maarten Bekkers verliet de Autorola Groep per 1 november 2014. Hij begon in België een vestiging van het bureau Studio iBizz dat actief is in design, websiteontwikkeling en internetmarketing.