Dat meldt het bedrijf in een persbericht. De volumes stegen met ruim 30% ten opzichte van vorig jaar. Hiermee zijn alle verwachtingen overtroffen en is de prognose voor de rest van het jaar naar boven bijgesteld tot ruim 14.000 transacties.

Directeur Remco Otte is erg trots op dit resultaat en uitermate tevreden over de prestatie van zijn team: "Sinds de start op de Nederlandse markt in april 2013 groeien wij ieder jaar met dubbele cijfers, dit kwartaal is de groei nog groter dan verwacht".

Deels is de groei te wijten aan de extra volumes die door de top 20 leasebedrijven zijn ingebracht, maar ook de toegepaste diversificatiestrategie heeft tot extra volume geleid.

Sinds 2013 heeft de leasing een significant volumeaandeel gehad, maar door ook te focussen op andere segmenten zoals dealerholdings en fleetowners is het aanbod enorm verbreed. Ook de toewijding en expertise van het team op met name het exportsegment leidt tot extra business.

"Door de schaarste van jonge occasions op de Nederlandse markt zien wij het aantal geïmporteerde voertuigen vanuit onze buitenlandse vestigingen ook enorm stijgen", vervolgt Otte.

CarsOnTheWeb zet sociale media kanalen als Twitter, Facebook en LinkedIn in om de Nederlandse klanten op de hoogte te houden over trends en ontwikkelingen op het gebied van remarketing, import, export en inkoop.