170 klassiekers op veiling BCA Barneveld

Voor de negende editie veilde BCA Autoveiling tijdens de Klassiekerveiling een groot aanbod van klassieke voertuigen. Ook dit jaar trok de veiling honderden mensen naar Barneveld.

BCA Klassiekerveiling Barneveld

Tijdens de negende editie (16 april) werden er 170 prachtige bolides geveild. Directeur Iede Aukema van BCA Autoveiling:  ‘’De Klassiekerveiling is inmiddels uitgegroeid tot een begrip in de Automotive wereld. Een dergelijk uniek aanbod dat ter veiling wordt aangeboden vind je bijna nergens anders”, vindt Aukema. Dit aanbod zorgt ook voor het succes van de veiling. ‘’We laten zowel particulieren als handelaren klassiekers inbrengen. Hierdoor is het aanbod interessant en divers. Ook het feit dat mensen hier de mogelijkheid krijgen om de klassieker niet alleen te bekijken maar ook te ruiken en voelen, zet veel mensen op de been om te komen." Hoewel BCA zegt niet de echte cijfers te kunnen noemen omdat het een beursgenoteerd bedrijf is, spreekt men van een ‘uitzonderlijk goede conversie’ dit jaar. Er is meer aangestuurd op de betaalbare prijsklasse en dit bleek een succes, aldus een woordvoerder. 

 

Meer weten over de occasionmarkt in Nederland in zijn algemeenheid? Download hier het Nationaal Occasion Onderzoek 2016.

 

 

170 klassiekers op veiling BCA Barneveld - Automobielmanagement.nl

170 klassiekers op veiling BCA Barneveld

Voor de negende editie veilde BCA Autoveiling tijdens de Klassiekerveiling een groot aanbod van klassieke voertuigen. Ook dit jaar trok de veiling honderden mensen naar Barneveld.

BCA Klassiekerveiling Barneveld

Tijdens de negende editie (16 april) werden er 170 prachtige bolides geveild. Directeur Iede Aukema van BCA Autoveiling:  ‘’De Klassiekerveiling is inmiddels uitgegroeid tot een begrip in de Automotive wereld. Een dergelijk uniek aanbod dat ter veiling wordt aangeboden vind je bijna nergens anders”, vindt Aukema. Dit aanbod zorgt ook voor het succes van de veiling. ‘’We laten zowel particulieren als handelaren klassiekers inbrengen. Hierdoor is het aanbod interessant en divers. Ook het feit dat mensen hier de mogelijkheid krijgen om de klassieker niet alleen te bekijken maar ook te ruiken en voelen, zet veel mensen op de been om te komen." Hoewel BCA zegt niet de echte cijfers te kunnen noemen omdat het een beursgenoteerd bedrijf is, spreekt men van een ‘uitzonderlijk goede conversie’ dit jaar. Er is meer aangestuurd op de betaalbare prijsklasse en dit bleek een succes, aldus een woordvoerder. 

 

Meer weten over de occasionmarkt in Nederland in zijn algemeenheid? Download hier het Nationaal Occasion Onderzoek 2016.