Het programma is ook digitaal te volgen. Het netwerkcongres bij InnStyle in Maarssen is, vanwege de maatregelen tegen Covid-19, alleen fysiek te bezoeken voor maximaal 100 bezoekers uit de primaire doelgroep: eindbeslissers in remarketing- en ocassionbeleid. Alle andere geïnteresseerden kunnen zich aanmelden voor de online registratie.

In een dag tijd weer op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de remarketing-wereld. En dé mogelijkheid om je netwerk uit te breiden, contacten te onderhouden en nieuwe klanten te ontmoeten. Dat is het hybride AM Remarketing Event in een notendop.

Transitie naar online showroom

Vragen waar met de ervaren sprekers en bezoekers van eindbeslissingsniveau over nagedacht wordt, luiden onder meer: hoe digitaliseer ik de verkoopprocessen van mijn BtoB-occasionbeleid en welke data heb ik daarvoor nodig? Hoe maak ik de transitie naar de echte online showroom en welke data helpt mij als dealer/autobedrijf bij het zoeken naar de juiste voorraadmix?

Tijdens het AM Remarketing Event presenteren we ook twee eigen analyses. De eerste is het AM Nationaal Occasion Onderzoek, dat dit jaar alweer voor de negende keer gepresenteerd wordt, en als doel heeft het in beeld brengen van de occasionmarkt in Nederland met de daaraan gerelateerde import en export van gebruikte auto’s. Tijdens de Occasion van het Jaar, een verkiezing waar de branche veel waarde aan hecht, zoeken we naar de opvolger van de Toyota Aygo.

Meer informatie over het AM Remarketing Event is te vinden via: remarketingevent.nl