Autotrust: ‘Online koop van een auto draait om zekerheid en vertrouwen’

brand story

In de huidige tijd zien we dat de online verkoop van occasions toeneemt. Voor consumenten is dit best spannend, omdat het om een grote aankoop gaat. Garantie biedt in dit geval een stuk extra zekerheid en vertrouwen. Frouwke Herder, managing director van Autotrust, vertelt erover.

“Nog meer dan bij een auto kopen in een showroom, is het online aankopen van een auto een kwestie van vertrouwen en het geven van zekerheden. Wij kunnen online aanbieders helpen om die zekerheden in te vullen met onze garantieproposities. We bieden excellente klantenservice, waarbij we ons opstellen als het verlengstuk van het mobiliteitsbedrijf. Veel online aanbieders hebben geen beschikking over een eigen werkplaats. Maar met onze reparatiepartners hebben we een landelijke dekking, waardoor consumenten altijd in hun eigen omgeving terecht kunnen voor een reparatie.”

Ieder mobiliteitsbedrijf

“Naast onze eigen merken als Autotrust Garantie en Autogarantie.nl, werken wij ook veel met white label-oplossingen,” gaat Frouwke Herder verder. “Hoe de garanties of onderhoudscontracten ook worden aangeboden, wij willen en kunnen ieder mobiliteitsbedrijf voorzien in zijn behoefte en wensen. De keuze voor een standaardproduct kan voor het ene bedrijf een goede oplossing zijn, terwijl het andere bedrijf meer maatwerk wenst en ondersteund wil worden met dashboards en managementinformatie die kan helpen bij het maken van de juiste keuzes als het gaat om inkopen en afleveren van auto’s.” Autotrust voert onder meer garantie- en onderhoudsproposities uit voor Opel- en Stellantis-dealerorganisaties, Bynco, Bosch Car Service, Vakgarage en VWE. Dit jaar is Autotrust een samenwerking aangegaan met ANWB en is het ANWB-garantielabel gelanceerd.

Dit artikel verscheen in het thema Remarketing/Occasions van AM juni 2021.

Wil je ook adverteren bij AM ? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg

Autotrust: ‘Online koop van een auto draait om zekerheid en vertrouwen’ - Automobielmanagement.nl

Autotrust: ‘Online koop van een auto draait om zekerheid en vertrouwen’

brand story

In de huidige tijd zien we dat de online verkoop van occasions toeneemt. Voor consumenten is dit best spannend, omdat het om een grote aankoop gaat. Garantie biedt in dit geval een stuk extra zekerheid en vertrouwen. Frouwke Herder, managing director van Autotrust, vertelt erover.

“Nog meer dan bij een auto kopen in een showroom, is het online aankopen van een auto een kwestie van vertrouwen en het geven van zekerheden. Wij kunnen online aanbieders helpen om die zekerheden in te vullen met onze garantieproposities. We bieden excellente klantenservice, waarbij we ons opstellen als het verlengstuk van het mobiliteitsbedrijf. Veel online aanbieders hebben geen beschikking over een eigen werkplaats. Maar met onze reparatiepartners hebben we een landelijke dekking, waardoor consumenten altijd in hun eigen omgeving terecht kunnen voor een reparatie.”

Ieder mobiliteitsbedrijf

“Naast onze eigen merken als Autotrust Garantie en Autogarantie.nl, werken wij ook veel met white label-oplossingen,” gaat Frouwke Herder verder. “Hoe de garanties of onderhoudscontracten ook worden aangeboden, wij willen en kunnen ieder mobiliteitsbedrijf voorzien in zijn behoefte en wensen. De keuze voor een standaardproduct kan voor het ene bedrijf een goede oplossing zijn, terwijl het andere bedrijf meer maatwerk wenst en ondersteund wil worden met dashboards en managementinformatie die kan helpen bij het maken van de juiste keuzes als het gaat om inkopen en afleveren van auto’s.” Autotrust voert onder meer garantie- en onderhoudsproposities uit voor Opel- en Stellantis-dealerorganisaties, Bynco, Bosch Car Service, Vakgarage en VWE. Dit jaar is Autotrust een samenwerking aangegaan met ANWB en is het ANWB-garantielabel gelanceerd.

Dit artikel verscheen in het thema Remarketing/Occasions van AM juni 2021.

Wil je ook adverteren bij AM ? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg