CarCollect: ‘Het maximale uit iedere handelsauto halen zou een primair doel moeten zijn’

brand story

Te vaak ziet CarCollect dat partijen zichzelf onnodig te kort doen, auto’s niet inruilen of zelfs verkopen tegen te lage handelswaarden. CarCollect vindt het tijd om de automotive wereld verder wakker te schudden in 2022!

CarCollect brengt, met hun alles-in-één automotive handelsplatform, het gemak van platformen als Airbnb en Uber naar de B2B-autowereld. Hun doel, de hele automotivesector met elkaar verbinden, door vraag en aanbod bij elkaar te brengen en bedrijven waardevolle relaties op te laten bouwen. De autobranche heeft nog altijd vele traditionele kenmerken. Bij CarCollect kijken ze met een frisse blik naar alle processen binnen de automotive en bedenken ze oplossingen, die het verhandelen van voertuigen makkelijker, sneller en efficiënter maken. “Door de wereldwijde coronacrisis zijn wij ons meer gaan beseffen dat de online wereld razendsnel kan anticiperen, maar dat het belangrijk is dat platformen op een persoonlijke manier inspelen op de wensen en automotive belangen van partijen,” aldus Lev van der Eng.

Schakel mee van offline naar online

Steeds meer bedrijven ervaren dan ook de toegevoegde waarde van het CarCollect platform en hun diensten. In het afgelopen jaar groeide ze naar maar liefst 5.000 actieve gebruikers, zijn ze nu actief in acht landen binnen Europa, behaalde ze ondanks corona dit jaar 40.000 succesvolle transacties via hun platform en realiseerde opnieuw waardevolle samenwerkingen. Wat is het geheim? Lev vertelt het ons. “CarCollect staat voor transparantie, efficiëntie en speelt in op de verschuiving van offline naar online. Door gebruikers een dynamische en technisch vooruitstrevende omgeving te bieden, biedt het bedrijven de mogelijkheid bedrijfsprocessen te digitaliseren en optimaliseren en mee te groeien in het online speelveld op één transparant en onafhankelijk platform.”

Data is key

CarCollect ondersteunt bedrijven en laat je efficiënter werken. CarCollect is daarnaast een platform dat losse systemen fuseert tot één digitale omgeving en de gehele organisatie ondersteunen, door processen te vereenvoudigen, meetbaar en inzichtelijk te maken. Ze innoveren om het dagelijks handelen van voertuigen makkelijker te maken en verbinden vraag en aanbod met AI en algoritmes met elkaar, waarbij technologie en mensen in een perfecte balans samenkomen. Stan Gelok: “Nieuwe partijen zeggen vaak tegen ons dat ze niet hadden verwacht dat de handelswaarden zo hoog zouden uitvallen. Dat vinden wij leuk om te horen! Ook in deze tijd, waarin er veel vraag is en relatief weinig aanbod, zien we dat partijen veelal niet doorhebben dat zij hun resultaten flink kunnen maximaliseren, door hun handelsbereik kwalitatief te vergroten.”

Groeien op atletisch niveau

CarCollect biedt de juiste tools en een grote handelscommunity, om voertuigen tegen de maximale waarde te verkopen. CarCollect heeft geen bemoeienis met de transactie, waardoor je zelf de controle houdt op het gehele handelsproces. Stan Gelok: “Handelen zonder opgelegde grenzen, op een platform dat de beste kwaliteit van mensen naar boven haalt. Producten en diensten ontwikkelen, welke gegarandeerd zorgen voor een verbeterd handelsproces, dat is waar we elke dag voor werken. We zetten ontwikkeling van technologie bovenaan, maar zullen daarbij altijd de technologie ontwikkelen vanuit menselijk belang. Wij kijken uit naar 2022 en verwelkomen iedereen graag op ons handelsplatform, het team van CarCollect staat voor jullie klaar.”

Dit artikel is gepubliceerd in de Eindejaarsspecial 2021 van AM Magazine. Ook adverteren in AM? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg

Reageren
500 tekens over
CarCollect: ‘Het maximale uit iedere handelsauto halen zou een primair doel moeten zijn’ - Automobielmanagement.nl

CarCollect: ‘Het maximale uit iedere handelsauto halen zou een primair doel moeten zijn’

brand story

Te vaak ziet CarCollect dat partijen zichzelf onnodig te kort doen, auto’s niet inruilen of zelfs verkopen tegen te lage handelswaarden. CarCollect vindt het tijd om de automotive wereld verder wakker te schudden in 2022!

CarCollect brengt, met hun alles-in-één automotive handelsplatform, het gemak van platformen als Airbnb en Uber naar de B2B-autowereld. Hun doel, de hele automotivesector met elkaar verbinden, door vraag en aanbod bij elkaar te brengen en bedrijven waardevolle relaties op te laten bouwen. De autobranche heeft nog altijd vele traditionele kenmerken. Bij CarCollect kijken ze met een frisse blik naar alle processen binnen de automotive en bedenken ze oplossingen, die het verhandelen van voertuigen makkelijker, sneller en efficiënter maken. “Door de wereldwijde coronacrisis zijn wij ons meer gaan beseffen dat de online wereld razendsnel kan anticiperen, maar dat het belangrijk is dat platformen op een persoonlijke manier inspelen op de wensen en automotive belangen van partijen,” aldus Lev van der Eng.

Schakel mee van offline naar online

Steeds meer bedrijven ervaren dan ook de toegevoegde waarde van het CarCollect platform en hun diensten. In het afgelopen jaar groeide ze naar maar liefst 5.000 actieve gebruikers, zijn ze nu actief in acht landen binnen Europa, behaalde ze ondanks corona dit jaar 40.000 succesvolle transacties via hun platform en realiseerde opnieuw waardevolle samenwerkingen. Wat is het geheim? Lev vertelt het ons. “CarCollect staat voor transparantie, efficiëntie en speelt in op de verschuiving van offline naar online. Door gebruikers een dynamische en technisch vooruitstrevende omgeving te bieden, biedt het bedrijven de mogelijkheid bedrijfsprocessen te digitaliseren en optimaliseren en mee te groeien in het online speelveld op één transparant en onafhankelijk platform.”

Data is key

CarCollect ondersteunt bedrijven en laat je efficiënter werken. CarCollect is daarnaast een platform dat losse systemen fuseert tot één digitale omgeving en de gehele organisatie ondersteunen, door processen te vereenvoudigen, meetbaar en inzichtelijk te maken. Ze innoveren om het dagelijks handelen van voertuigen makkelijker te maken en verbinden vraag en aanbod met AI en algoritmes met elkaar, waarbij technologie en mensen in een perfecte balans samenkomen. Stan Gelok: “Nieuwe partijen zeggen vaak tegen ons dat ze niet hadden verwacht dat de handelswaarden zo hoog zouden uitvallen. Dat vinden wij leuk om te horen! Ook in deze tijd, waarin er veel vraag is en relatief weinig aanbod, zien we dat partijen veelal niet doorhebben dat zij hun resultaten flink kunnen maximaliseren, door hun handelsbereik kwalitatief te vergroten.”

Groeien op atletisch niveau

CarCollect biedt de juiste tools en een grote handelscommunity, om voertuigen tegen de maximale waarde te verkopen. CarCollect heeft geen bemoeienis met de transactie, waardoor je zelf de controle houdt op het gehele handelsproces. Stan Gelok: “Handelen zonder opgelegde grenzen, op een platform dat de beste kwaliteit van mensen naar boven haalt. Producten en diensten ontwikkelen, welke gegarandeerd zorgen voor een verbeterd handelsproces, dat is waar we elke dag voor werken. We zetten ontwikkeling van technologie bovenaan, maar zullen daarbij altijd de technologie ontwikkelen vanuit menselijk belang. Wij kijken uit naar 2022 en verwelkomen iedereen graag op ons handelsplatform, het team van CarCollect staat voor jullie klaar.”

Dit artikel is gepubliceerd in de Eindejaarsspecial 2021 van AM Magazine. Ook adverteren in AM? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg

Reageren
500 tekens over