Tijdens het AM Remarketing Event gaan de dieper in op alle aspecten van de hedendaagse remarketing. Belangrijke thema’s pakken we beet. We gaan het hebben over online verkoopkanalen, data, digitalisering en het krijgen van een goede voorraadmix in deze tijd van schaarste.
Ook behandelen we de vraag hoe de remarketingsector kan bijdragen aan het vergroenen van het Nederlandse wagenpark en is er aandacht voor de rol van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) in het opleggen van boetes voor foute prijsadvertenties. Tot slot presenteren we de resultaten van het Nationaal Occasion Onderzoek en maken we de Occasion van het Jaar bekend. Welk model volgt de Volkswagen Golf op?
Het AM Remarketing Event in een notendop
- Presentatie Nationaal Occasion Onderzoek
- Bekendmaking Occasion van het Jaar
- Het event is hybride: je kunt zowel fysiek als digitaal deelnemen
- Volg naast het hoofdprogramma verschillende breakoutsessies ter verdieping
- Ontmoet vakgenoten en belangrijke spelers in de branche
Meld je aan als deelnemer of partner van het AM Remarketing Event