Dat meldt Verzekeringssite, een onafhankelijke organisatie die verzekeringen vergelijkt (sinds 2000). Voor het toekennen van de Awards heeft Verzekeringssite.nl gekeken naar drie aspecten: premie, kwaliteit van de dekking en geboden service door de verzekeraar.

In een reactie zegt Johan van den Neste, marketingmanager bij Allsecur: "De Verzekeringssite.nl Award laat zien dat Allsecur geen eendagsvlieg is."

 

"Recent onderzoek van GfK Dongen heeft laten zien, dat Nederlanders steeds meer zelf via internet hun verzekeringen vergelijken en afsluiten. Het afgelopen jaar steeg dit aantal zelfs met 50 procent," aldus Erik Hordijk, directeur van Verzekeringssite.nl. "Veel verzekeraars die zonder tussenpersoon werken doen het ook goed via internet. Dat zie je terug bij onze winnaars. Hoewel het persoonlijke contact ontbreekt, bieden deze direct writers niet alleen een goede prijs-kwaliteitverhouding, maar oordelen hun klanten ook (zeer) positief over de service."

Jaarlijks kent Verzekeringssite.nl de Awards voor Beste Keuze toe aan auto- en zorgverzekeraars. Hiermee wil het maatschappijen in de spotlights zetten, die het beste scoren op cruciale onderdelen als premie, kwaliteit van de dekking en service.

 

De 10 autoverzekeraars die het beste presteren plus reacties staan hier.