Steunpunt Bosch: 36% meer oproepen dan juli vorig jaar

Het eigen servicepunt van Bosch Car Service in het Zuid-Franse Montélimar heeft in juli ongeveer 36 procent meer interventies uitgevoerd dan dezelfde periode vorig jaar.

Waar vorig jaar – door de hitte – vooral problemen met de koeling te noteren vielen, zijn de pechgevallen dit jaar heel divers. Per dag komen vier tot vijf oproepen binnen. Vaak gaat het om kleine problemen, die snel opgelost kunnen worden, zoals een vergeten contactsleutel in de kofferbak of een kapot ventieldopje. Maar er zijn ook problemen die meer tijd vergen, zoals een kapotte versnellingsbak, dynamo of ERG-klep. De meeste reparaties doen de Nederlandse en Belgische Bosch Car Service monteurs zelf. Soms is het raadzamer de auto op transport te zetten naar Nederland of België en de klant te voorzien van een huurauto. Die beslissing valt doorgaans in overleg met de alarmcentrales SOS International, Mondial Assistance, Europ Assistance, Eurocross en ANWB.

Het Bosch Car Service steunpunt in Montélimar ging in 2010 van start. Via de blog www.agnesvanzanten.nl wordt dagelijks verslag uitgebracht van de activiteiten.

Reacties

Wat een goed initiatief! Ik kende natuurlijk al wel het begrip pechhulp in het buitenland, maar meestal betekende dit het afslepen van je auto naar een garage en vervolgens zelf de taalbarriere maar overstappen. Ik begrijp nu dus dat Bosch Car Service speciaal een team van monteurs die kant op stuurt?? Top!!

Geplaatst door: Frank Wisdam op

Is dit allemaal het gevolg van achterstallig onderhoud, of zijn het problemen die hierin Ned. ook op elk willekeurig moment kunnen voordoen?

Geplaatst door: Hans Mulder op
Steunpunt Bosch: 36% meer oproepen dan juli vorig jaar - Automobielmanagement.nl

Steunpunt Bosch: 36% meer oproepen dan juli vorig jaar

Het eigen servicepunt van Bosch Car Service in het Zuid-Franse Montélimar heeft in juli ongeveer 36 procent meer interventies uitgevoerd dan dezelfde periode vorig jaar.

Waar vorig jaar – door de hitte – vooral problemen met de koeling te noteren vielen, zijn de pechgevallen dit jaar heel divers. Per dag komen vier tot vijf oproepen binnen. Vaak gaat het om kleine problemen, die snel opgelost kunnen worden, zoals een vergeten contactsleutel in de kofferbak of een kapot ventieldopje. Maar er zijn ook problemen die meer tijd vergen, zoals een kapotte versnellingsbak, dynamo of ERG-klep. De meeste reparaties doen de Nederlandse en Belgische Bosch Car Service monteurs zelf. Soms is het raadzamer de auto op transport te zetten naar Nederland of België en de klant te voorzien van een huurauto. Die beslissing valt doorgaans in overleg met de alarmcentrales SOS International, Mondial Assistance, Europ Assistance, Eurocross en ANWB.

Het Bosch Car Service steunpunt in Montélimar ging in 2010 van start. Via de blog www.agnesvanzanten.nl wordt dagelijks verslag uitgebracht van de activiteiten.

Reacties

Wat een goed initiatief! Ik kende natuurlijk al wel het begrip pechhulp in het buitenland, maar meestal betekende dit het afslepen van je auto naar een garage en vervolgens zelf de taalbarriere maar overstappen. Ik begrijp nu dus dat Bosch Car Service speciaal een team van monteurs die kant op stuurt?? Top!!

Geplaatst door: Frank Wisdam op

Is dit allemaal het gevolg van achterstallig onderhoud, of zijn het problemen die hierin Ned. ook op elk willekeurig moment kunnen voordoen?

Geplaatst door: Hans Mulder op