BMW én Citroën winnen Women’s World Car of the Year

Voor de tweede maal in haar bestaan zijn de winnaars van de Women’s World Car of the Year uitverkozen. De prijsuitreiking vond plaats op de IAA in Frankfurt.

De 18-koppige, en geheel en al uit vrouwen bestaande jury, kwam tot een verrassende einduitslag: een ex aequo voor de BMW 5-serie en de Citroën DS3.

Alle winnaars van de vijf verschillende categorieën hebben op de IAA een certificaat ontvangen. De beide algemeen winnaars hebben elk een trofee in ontvangst genomen, die was ontworpen en gemaakt in India, het thuisland van jurylid Ranuka Kirpanali.

Voor Citroën zijn de trofee en het certificaat overhandigd aan Xavier Duchemin, Directeur Marketing en Communicatie, en Anouk van Vliet, Internationale Coördinatie en Communicatie Manager.

Voor BMW nam Ian Robertson, Lid van de RvB en verantwoordelijk voor Sales en Marketing van de BMW Group de beide prijzen in ontvangst. Dr. Ulrich Bez, CEO van Aston Martin Lagonda, Stefan Jacoby, president en CEO van Volvo Car Corp. en Frank van Meel, Head of strategy E-mobility bij Audi AG ontvingen de certificaten. Bekijk de foto’s rechts in de fotogalerij. 

 

De klassewinnaars van de 2011 Women’s World Car of the Year zijn:

Citroen DS3                       –            Economical car

BMW 5 Serie                      –            Luxury car

Volvo S60                           –            Family Car

Aston Martin Rapide           –            Sports car

Audi A1                               –            Green Car

BMW én Citroën winnen Women’s World Car of the Year - Automobielmanagement.nl

BMW én Citroën winnen Women’s World Car of the Year

Voor de tweede maal in haar bestaan zijn de winnaars van de Women’s World Car of the Year uitverkozen. De prijsuitreiking vond plaats op de IAA in Frankfurt.

De 18-koppige, en geheel en al uit vrouwen bestaande jury, kwam tot een verrassende einduitslag: een ex aequo voor de BMW 5-serie en de Citroën DS3.

Alle winnaars van de vijf verschillende categorieën hebben op de IAA een certificaat ontvangen. De beide algemeen winnaars hebben elk een trofee in ontvangst genomen, die was ontworpen en gemaakt in India, het thuisland van jurylid Ranuka Kirpanali.

Voor Citroën zijn de trofee en het certificaat overhandigd aan Xavier Duchemin, Directeur Marketing en Communicatie, en Anouk van Vliet, Internationale Coördinatie en Communicatie Manager.

Voor BMW nam Ian Robertson, Lid van de RvB en verantwoordelijk voor Sales en Marketing van de BMW Group de beide prijzen in ontvangst. Dr. Ulrich Bez, CEO van Aston Martin Lagonda, Stefan Jacoby, president en CEO van Volvo Car Corp. en Frank van Meel, Head of strategy E-mobility bij Audi AG ontvingen de certificaten. Bekijk de foto’s rechts in de fotogalerij. 

 

De klassewinnaars van de 2011 Women’s World Car of the Year zijn:

Citroen DS3                       –            Economical car

BMW 5 Serie                      –            Luxury car

Volvo S60                           –            Family Car

Aston Martin Rapide           –            Sports car

Audi A1                               –            Green Car