Als gevolg van de samenwerking worden alle meer dan honderd vestigingen bij de consument gepromoot met hun diensten, services, prijzen en reviews. In het verlengde daarvan volgen reviews over de Euromaster-vestigingen.

Gerrit Voogt, marketingmanager Retail bij Euromaster, vindt dat "de transparante en eerlijke wijze" waarop BesteGarage.nl oordelen van consumenten weergeeft "perfect past bij de toekomstvisie van Euromaster." Zijn woorden worden beaamd door Steven Kop directeur BesteGarage.nl. "Dit bedrijf doet precies wat noodzakelijk is in de markt: aanpassen aan de consumentenbehoefte en daarmee het aantrekken van nieuwe consumenten."

Dit jaar heeft het platform een groot aantal ontwikkelingen aangekondigd en een aantal al direct doorgevoerd. Dit om tegemoet te komen aan de wensen van consumenten en autobedrijven. Begin februari lanceerde BesteGarage.nl verschillende platforms (o.a. bestebandengarage.nl, besteglasherstel.nl, besteschadeherstel.nl) die corresponderen met de reparatievraag van de consument.  Volgens BesteGarage.nl gebruiken maandelijks ruim 25 duizend consumenten het  platform om de dertienduizend aanwezige garages te beoordelen.