AM-congres: Bijblijven in occasions en aftersales

Tijdens het Driving Business Aftermarket Event informeert Automobiel Management u, onder leiding van Luc van Bussel, over de belangrijkste trends, ontwikkelingen, kansen en bedreigingen in de branche. Luc van Bussel was voorheen CEO van TheAlwaysbemobile Company.

Gezien de verschuivingen in de Nederlandse occasionsector die zo belangrijk zijn voor het bedrijfsrendement, is het zaak de meest recente kengetallen bij de hand te hebben. In welke richting de zakelijke markt voor tweedehands personenauto’s zich begeeft, hoort u 14 november op het Driving Business Aftermarket Event!

 

Thema’s die aan bod komen:

  • Werkplaatsorders genereren via Sociale Media
  • Inspelen op het tekort aan technici
  • Duurzaamheid: hype of blijvertje?
  • De opkomst van buitenlandse automotive spelers

In samenwerking met VWE Voertuiginformatie presenteert Automobiel Management op 14 november het onderzoek naar Occasionmarkt 2013 met als spreker Michel Corveleijn. Een kwalitatief hoogstaande, betrouwbare en actuele analyse van de vaderlandse occasionmarkt. Over bijvoorbeeld de terugloop van de B2B-verkoop, de groeiende import van gebruikte personenauto’s, de exportkrimp en de relatie tussen milieulabel en sta-dagen. Maar ook over de sluipende krimp van de totale hoeveelheid APK’s. Alles bij elkaar essentiële vakinformatie om in deze economisch roerige tijden overeind te blijven.

 

Verdere sprekers:

  • Clem Dickmann, Directeur onderzoeksbureau Aumacon, belicht de toekomst van binnen- en buitenlandse automotive spelers
  • Rene Seyger, Partner Roland Berger Strategy Consultants, spreekt over een nieuw onderzoek naar het rendement in de wereldwijde aftersales branche. Hoe lang levert de aftermarket nog geld op?
  • Paul de Krom, aanjager techniekpact bij Ministerie van Economische Zaken, belicht het tekort aan technici 
  • Michel van Roon, Directeur CRM Automotive Retail, spreekt over het genereren van werkplaatsorders via Sociale Media
  • Harry Filon, Directeur Stichting Duurzaam Repareren, is duurzaamheid een hype of een blijvertje?
  • Michiel Aker, manager Automotive van Marktplaats. Wat is de invloed van maatregelen van de overheid en de opkomst van alternatieve vervoersmethoden op de autokoper?

Nieuw dit jaar: THE BATTLE!

Onder leiding van onze dagvoorzitter Luc van Bussel, gaan de volgende prominente vertegenwoordigers aan de hand van belangrijke ontwikkelingen in de aftersalesbranche met elkaar de discussie aan:


Battle 1:

  • Alfred Möller – Directeur Möller Autoschade
  • Leo Fransen – Directeur Innovam
  • Paul Claessen – Docent business studies automotive HAN
  • Paul de Krom – Platform Beta Techniek

Battle 2:

  • Harm Harmsen, General Manager WM Automaterialen
  • Jan Willem Goorhuis, Sales Manager Bleker Autoteile
  • Johan van der Hoeven, Directeur van Heck (sinds 1 mei overgenomen door het Amerikaanse LKQ)

 

Na afloop van het congres is er tijdens het afsluitende walking dinner gelegenheid tot netwerken. Inmiddels zijn er meer dan 170 aanmeldingen. 

 

Aanmelden kan via: http://www.automobielmanagement.nl/dba2013/aanmelden.php

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

AM-congres: Bijblijven in occasions en aftersales - Automobielmanagement.nl

AM-congres: Bijblijven in occasions en aftersales

Tijdens het Driving Business Aftermarket Event informeert Automobiel Management u, onder leiding van Luc van Bussel, over de belangrijkste trends, ontwikkelingen, kansen en bedreigingen in de branche. Luc van Bussel was voorheen CEO van TheAlwaysbemobile Company.

Gezien de verschuivingen in de Nederlandse occasionsector die zo belangrijk zijn voor het bedrijfsrendement, is het zaak de meest recente kengetallen bij de hand te hebben. In welke richting de zakelijke markt voor tweedehands personenauto’s zich begeeft, hoort u 14 november op het Driving Business Aftermarket Event!

 

Thema’s die aan bod komen:

  • Werkplaatsorders genereren via Sociale Media
  • Inspelen op het tekort aan technici
  • Duurzaamheid: hype of blijvertje?
  • De opkomst van buitenlandse automotive spelers

In samenwerking met VWE Voertuiginformatie presenteert Automobiel Management op 14 november het onderzoek naar Occasionmarkt 2013 met als spreker Michel Corveleijn. Een kwalitatief hoogstaande, betrouwbare en actuele analyse van de vaderlandse occasionmarkt. Over bijvoorbeeld de terugloop van de B2B-verkoop, de groeiende import van gebruikte personenauto’s, de exportkrimp en de relatie tussen milieulabel en sta-dagen. Maar ook over de sluipende krimp van de totale hoeveelheid APK’s. Alles bij elkaar essentiële vakinformatie om in deze economisch roerige tijden overeind te blijven.

 

Verdere sprekers:

  • Clem Dickmann, Directeur onderzoeksbureau Aumacon, belicht de toekomst van binnen- en buitenlandse automotive spelers
  • Rene Seyger, Partner Roland Berger Strategy Consultants, spreekt over een nieuw onderzoek naar het rendement in de wereldwijde aftersales branche. Hoe lang levert de aftermarket nog geld op?
  • Paul de Krom, aanjager techniekpact bij Ministerie van Economische Zaken, belicht het tekort aan technici 
  • Michel van Roon, Directeur CRM Automotive Retail, spreekt over het genereren van werkplaatsorders via Sociale Media
  • Harry Filon, Directeur Stichting Duurzaam Repareren, is duurzaamheid een hype of een blijvertje?
  • Michiel Aker, manager Automotive van Marktplaats. Wat is de invloed van maatregelen van de overheid en de opkomst van alternatieve vervoersmethoden op de autokoper?

Nieuw dit jaar: THE BATTLE!

Onder leiding van onze dagvoorzitter Luc van Bussel, gaan de volgende prominente vertegenwoordigers aan de hand van belangrijke ontwikkelingen in de aftersalesbranche met elkaar de discussie aan:


Battle 1:

  • Alfred Möller – Directeur Möller Autoschade
  • Leo Fransen – Directeur Innovam
  • Paul Claessen – Docent business studies automotive HAN
  • Paul de Krom – Platform Beta Techniek

Battle 2:

  • Harm Harmsen, General Manager WM Automaterialen
  • Jan Willem Goorhuis, Sales Manager Bleker Autoteile
  • Johan van der Hoeven, Directeur van Heck (sinds 1 mei overgenomen door het Amerikaanse LKQ)

 

Na afloop van het congres is er tijdens het afsluitende walking dinner gelegenheid tot netwerken. Inmiddels zijn er meer dan 170 aanmeldingen. 

 

Aanmelden kan via: http://www.automobielmanagement.nl/dba2013/aanmelden.php

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding