Automotive Trade Show 2015: 24 deelnemers, 456 opties

De organisatie van de Automotive Trade Show 2015 zegt zich “specifiek” te richten op het binnenhalen van meer bezoekers van hoog niveau.

Op welke manier ze dat doel wil bereiken, zal op korte termijn worden geconcretiseerd. Zo’n pro-actieve aanpak is nodig, aangezien nogal wat exposanten van de eerste editie (april jl.) niet te spreken waren over de kwantiteit van de toeloop: 3300 man.

Het vervolg vindt plaats op 13 t/m 16 april 2015. Net als de vorige keer is deelname alleen mogelijk voor fabrikanten, importeurs en ondernemers met landelijke dekking. De doelgroep aan bezoekerszijde bestaat uit eindbeslissers per segment in de branche. Op dit moment hebben zich 24 bedrijven ingeschreven voor een stand en zijn er 456 opties voor een plek op de beursvloer. Automotive Trade Show heeft voor 2015 hal 3 en hal 4 gereserveerd, waardoor meer ruimte beschikbaar zou zijn. De organisatie is in handen van Dirk Brink en Hans Peter Hoeve.

 

 

Automotive Trade Show 2015: 24 deelnemers, 456 opties - Automobielmanagement.nl

Automotive Trade Show 2015: 24 deelnemers, 456 opties

De organisatie van de Automotive Trade Show 2015 zegt zich “specifiek” te richten op het binnenhalen van meer bezoekers van hoog niveau.

Op welke manier ze dat doel wil bereiken, zal op korte termijn worden geconcretiseerd. Zo’n pro-actieve aanpak is nodig, aangezien nogal wat exposanten van de eerste editie (april jl.) niet te spreken waren over de kwantiteit van de toeloop: 3300 man.

Het vervolg vindt plaats op 13 t/m 16 april 2015. Net als de vorige keer is deelname alleen mogelijk voor fabrikanten, importeurs en ondernemers met landelijke dekking. De doelgroep aan bezoekerszijde bestaat uit eindbeslissers per segment in de branche. Op dit moment hebben zich 24 bedrijven ingeschreven voor een stand en zijn er 456 opties voor een plek op de beursvloer. Automotive Trade Show heeft voor 2015 hal 3 en hal 4 gereserveerd, waardoor meer ruimte beschikbaar zou zijn. De organisatie is in handen van Dirk Brink en Hans Peter Hoeve.