RDC kiest voor samenwerking met Autosociaal

Automotive service provider RDC gaat samenwerken met Autosociaal. Met deze samenwerking wil RDC een uitbreiding op de huidige contactmomenten in CaRe-Mail aanbieden tussen autobedrijven en haar relaties.

Door Autosociaal te integreren in het systeem van CaRe-Mail, wordt het voor autobedrijven eenvoudiger om een goede klantrelatie te onderhouden, aldus beide partijen.

CaRe-Mail draagt zorg voor het versturen van persoonlijke berichten, per e-mail, SMS, brief of bellijst voor sales en aftersales, voor autobedrijven die op regelmatige basis contact willen onderhouden met hun relaties. Iedere relatie wordt geautomatiseerd, individueel en op het juiste moment benaderd voor alles wat speelt rond onderhoud en aanschaf van auto’s van de klant. Door CaRe-Mail te integreren met Autosociaal kan dit tegenwoordig ook mobiel via een smartphone of tablet. Het doel hiervan is de klantrelatie te versterken en op deze manier de omzet en marge in het autobedrijf te verhogen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

RDC kiest voor samenwerking met Autosociaal - Automobielmanagement.nl

RDC kiest voor samenwerking met Autosociaal

Automotive service provider RDC gaat samenwerken met Autosociaal. Met deze samenwerking wil RDC een uitbreiding op de huidige contactmomenten in CaRe-Mail aanbieden tussen autobedrijven en haar relaties.

Door Autosociaal te integreren in het systeem van CaRe-Mail, wordt het voor autobedrijven eenvoudiger om een goede klantrelatie te onderhouden, aldus beide partijen.

CaRe-Mail draagt zorg voor het versturen van persoonlijke berichten, per e-mail, SMS, brief of bellijst voor sales en aftersales, voor autobedrijven die op regelmatige basis contact willen onderhouden met hun relaties. Iedere relatie wordt geautomatiseerd, individueel en op het juiste moment benaderd voor alles wat speelt rond onderhoud en aanschaf van auto’s van de klant. Door CaRe-Mail te integreren met Autosociaal kan dit tegenwoordig ook mobiel via een smartphone of tablet. Het doel hiervan is de klantrelatie te versterken en op deze manier de omzet en marge in het autobedrijf te verhogen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding