Spee, Gabriëls en Huisman vormen bestuur van Stichting 100% Onderhouden

100% Onderhouden, het nieuwe online kwaliteitslabel voor auto-onderhoud, heeft haar bestuur compleet; voormalig landelijk-verkeersofficier van justitie Koos Spee, Pieter Gabriëls (ACE-Force bv) en Martin Huisman (Johnson Factory).

De kennis en ervaring die de bestuursleden meenemen zijn divers. Met Koos Spee is er een ruime ervaring m.b.t. handhaving en communicatie naar consumenten. De bagage van Pieter Gabriëls ligt vooral in de diepgaande automotive kennis en innovatiekracht. En voorzitter Martin Huisman heeft een brede ervaring op het gebied van marketing strategie en de bestuurlijke organisatie. Het be-stuur wordt geadviseerd door een deelnemersraad, een klankbordgroep en een normcommissie. Per 1 januari 2017 is Anton Pluim (voorheen BOVAG) aangesteld als directeur van de stichting. 

Stichting maakt auto-onderhoud transparanter

Het label 100% onderhouden biedt de automobilist transparantie en zekerheid als het gaat om gecontroleerd auto-onderhoud. Vanaf begin 2017 start de stichting met het online kwaliteitslabel voor 100% onderhouden auto’s, dat op dat moment voor deelnemende autobedrijven selecteerbaar is bij online occasionadvertenties. Voor consumenten is dan duidelijk dat wanneer de auto voorzien is van het 100% onderhouden label, deze auto altijd goed en op tijd is onderhouden volgens de opgave van de fabrikant.  

Digitalisering maakt niet altijd transparanter

"Hieraan is steeds meer behoefte omdat, hoe gek dat ook klinkt, door digitalisering van de onder-houdsgegevens dit voor klanten steeds ondoorzichtiger wordt. De online onderhoudsboekjes zijn immers niet mee te geven aan een volgende autokoper zoals dat voorheen ging met het boekje dat in het dashboardkastje lag. Het 100% onderhouden label gaat de autokoper transparantie geven en bovendien toetsen of onderhoud ook echt heeft plaatsgevonden. Via 100procentonderhouden.nl kan de consument controleren of een label, waarmee geadverteerd wordt, echt is", aldus Pluim.

Spee, Gabriëls en Huisman vormen bestuur van Stichting 100% Onderhouden - Automobielmanagement.nl

Spee, Gabriëls en Huisman vormen bestuur van Stichting 100% Onderhouden

100% Onderhouden, het nieuwe online kwaliteitslabel voor auto-onderhoud, heeft haar bestuur compleet; voormalig landelijk-verkeersofficier van justitie Koos Spee, Pieter Gabriëls (ACE-Force bv) en Martin Huisman (Johnson Factory).

De kennis en ervaring die de bestuursleden meenemen zijn divers. Met Koos Spee is er een ruime ervaring m.b.t. handhaving en communicatie naar consumenten. De bagage van Pieter Gabriëls ligt vooral in de diepgaande automotive kennis en innovatiekracht. En voorzitter Martin Huisman heeft een brede ervaring op het gebied van marketing strategie en de bestuurlijke organisatie. Het be-stuur wordt geadviseerd door een deelnemersraad, een klankbordgroep en een normcommissie. Per 1 januari 2017 is Anton Pluim (voorheen BOVAG) aangesteld als directeur van de stichting. 

Stichting maakt auto-onderhoud transparanter

Het label 100% onderhouden biedt de automobilist transparantie en zekerheid als het gaat om gecontroleerd auto-onderhoud. Vanaf begin 2017 start de stichting met het online kwaliteitslabel voor 100% onderhouden auto’s, dat op dat moment voor deelnemende autobedrijven selecteerbaar is bij online occasionadvertenties. Voor consumenten is dan duidelijk dat wanneer de auto voorzien is van het 100% onderhouden label, deze auto altijd goed en op tijd is onderhouden volgens de opgave van de fabrikant.  

Digitalisering maakt niet altijd transparanter

"Hieraan is steeds meer behoefte omdat, hoe gek dat ook klinkt, door digitalisering van de onder-houdsgegevens dit voor klanten steeds ondoorzichtiger wordt. De online onderhoudsboekjes zijn immers niet mee te geven aan een volgende autokoper zoals dat voorheen ging met het boekje dat in het dashboardkastje lag. Het 100% onderhouden label gaat de autokoper transparantie geven en bovendien toetsen of onderhoud ook echt heeft plaatsgevonden. Via 100procentonderhouden.nl kan de consument controleren of een label, waarmee geadverteerd wordt, echt is", aldus Pluim.