De aflevering van dit jaar was een zogenaamde kleine autosalon met lichte bedrijfsvoertuigen, vrijetijdsvoertuigen en motorfietsen. De deelnemers zijn juichend dat het aantal bezoekers maar vooral ook het aantal uitgebrachte offertes veel hoger ligt dan bij de aflevering van twee jaar geleden. Sommige standhouders melden 20 procent of meer bestellingen genoteerd te hebben.
Febiac stelt ‘met veel plezier vast hoezeer het Belgische publiek gehecht blijft aan de mobiliteitsproducten en -diensten die zij en haar leden vertegenwoordigen’. Daarnaast verheugt de federatie zich ook over de ‘grote aandacht van de politieke wereld voor schone voertuigen en de nieuwste geconnecteerde diensten’. Febiac tekent daarbij nog aan dat de keus dit keer veel minder ging tussen benzine en diesel maar meer tussen benzine en elektrisch.
Wel opvallend: “De deelnemers zijn juichend dat het aantal bezoekers maar vooral ook het aantal uitgebrachte offertes veel hoger ligt dan bij de aflevering van twee jaar geleden.”
En in Nederland doen we helemaal niets meer, behoudens elkaar aankijken.