Marktplaats komt met ‘adverteren op maat’

Marktplaats introduceert advertentievormen afgestemd op wensen autobedrijven en gebruikers.

Marktplaats komt met 'adverteren op maat'

Per 1 juli introduceert Marktplaats nieuwe advertentievormen voor autobedrijven. Drie advertentiepakketten, Marktplaats Basis, Plus en Premium bieden autobedrijven de mogelijkheid te adverteren op een manier die het beste bij hen past. De introductie van de twee nieuwe vormen Marktplaats Plus en Premium, naast de huidige basismogelijkheden, stelt verschillende soorten dealers nog beter in staat om nog succesvoller te verkopen. De pakketten zijn samengesteld op basis van de feedback van zowel consumenten en autobedrijven. Zo bleek er behoefte aan grotere foto’s om advertenties extra op te laten vallen en aan meer specifieke informatie over bijvoorbeeld garanties en onderhoudshistorie. Daarnaast biedt Marktplaats autobedrijven meer kennis over hun online klantenkring met data-analyses.

Klanten succesvoller

Hadewych Corstens, director of automotive bij de handelswebsite: "Ons doel is om onze klanten nog succesvoller te laten zijn en met hen proactief op zoek te gaan naar waardevolle leads. Niet alle autobedrijven hebben echter dezelfde wensen als het gaat om het adverteren. Met drie verschillende advertentievormen kan elk bedrijf kiezen wat het beste aansluit bij hun wensen, om zo maximaal te profiteren van ons grote bereik en onze uitgebreide kennis van de online autoklant. Dankzij de hulp van veel van onze relaties is Marktplaats overtuigt dat de nieuwe advertentievormen autobedrijven zullen helpen om nog succesvoller te worden." 

Advertentiemogelijkheden samengesteld met launching partners

Aan de nieuwe advertentievormen ligt jarenlange feedback van zowel autobedrijven als consumenten ten grondslag. Samen met tweeënvijftig launching partners, onder andere Johan Meure en Vallei Autogroep, is zorgvuldig gekeken naar de vorm van de Marktplaats Plus en Premium-advertenties. Of het nu gaat om een grote universele of merkdealer, een lokaal autobedrijf of een gespecialiseerde aanbieder van luxe auto’s; de Basis-, Plus- en Premium-advertenties, samen met de ervaring van Marktplaats, stelt ieder autobedrijf in staat om snel in contact te komen met nieuwe klanten.

Marktplaats komt met ‘adverteren op maat’ - Automobielmanagement.nl

Marktplaats komt met ‘adverteren op maat’

Marktplaats introduceert advertentievormen afgestemd op wensen autobedrijven en gebruikers.

Marktplaats komt met 'adverteren op maat'

Per 1 juli introduceert Marktplaats nieuwe advertentievormen voor autobedrijven. Drie advertentiepakketten, Marktplaats Basis, Plus en Premium bieden autobedrijven de mogelijkheid te adverteren op een manier die het beste bij hen past. De introductie van de twee nieuwe vormen Marktplaats Plus en Premium, naast de huidige basismogelijkheden, stelt verschillende soorten dealers nog beter in staat om nog succesvoller te verkopen. De pakketten zijn samengesteld op basis van de feedback van zowel consumenten en autobedrijven. Zo bleek er behoefte aan grotere foto’s om advertenties extra op te laten vallen en aan meer specifieke informatie over bijvoorbeeld garanties en onderhoudshistorie. Daarnaast biedt Marktplaats autobedrijven meer kennis over hun online klantenkring met data-analyses.

Klanten succesvoller

Hadewych Corstens, director of automotive bij de handelswebsite: "Ons doel is om onze klanten nog succesvoller te laten zijn en met hen proactief op zoek te gaan naar waardevolle leads. Niet alle autobedrijven hebben echter dezelfde wensen als het gaat om het adverteren. Met drie verschillende advertentievormen kan elk bedrijf kiezen wat het beste aansluit bij hun wensen, om zo maximaal te profiteren van ons grote bereik en onze uitgebreide kennis van de online autoklant. Dankzij de hulp van veel van onze relaties is Marktplaats overtuigt dat de nieuwe advertentievormen autobedrijven zullen helpen om nog succesvoller te worden." 

Advertentiemogelijkheden samengesteld met launching partners

Aan de nieuwe advertentievormen ligt jarenlange feedback van zowel autobedrijven als consumenten ten grondslag. Samen met tweeënvijftig launching partners, onder andere Johan Meure en Vallei Autogroep, is zorgvuldig gekeken naar de vorm van de Marktplaats Plus en Premium-advertenties. Of het nu gaat om een grote universele of merkdealer, een lokaal autobedrijf of een gespecialiseerde aanbieder van luxe auto’s; de Basis-, Plus- en Premium-advertenties, samen met de ervaring van Marktplaats, stelt ieder autobedrijf in staat om snel in contact te komen met nieuwe klanten.