Programma

  • Een van de merken die fors inzet op elektrische auto’s is Hyundai. Hoe zien de plannen eruit voor 2021? Wat zijn de grootste uitdagingen? En hoe spelen importeur en dealers in op de populariteit van EV’s? We vroegen het aan Anne Lobbes, Manager Public Relations bij Hyundai Motor Netherlands.
  • De opkomst van elektrische auto’s heeft vanzelfsprekend ook flinke gevolgen voor de aftermarket. In hoeverre is de toename van het aantal EV’s een bedreiging voor autobedrijven en -garages? En welke kansen dienen zich aan? We praatten hierover met Johan van der Hoeven, directeur van Fource, de grootste onderdelenleverancier van Nederland.
  • Wierd Meijering, Algemeen Directeur van AVN Group, blikte terug op 2020 dat de geschiedenisboek ingaat als het jaar dat gebruikte auto’s niet waren aan te slepen. Wat zijn de grootste uitdagingen en kansen voor autobedrijven voor 2021? Hoe zorg je ervoor dat je het juiste aanbod en het juiste aantal occasions kunt aanbieden? En welke manieren zijn er om je voorraad als autobedrijf te kunnen financieren?

Bekijk de uitzending hieronder terug:

Live te volgen

De uitzendingen van AM TV staan tweemaal per maand op het programma en vinden plaats vanuit de studio van AM in Rotterdam. Meekijken kan live vanaf 16.00 uur op het AM YouTube-kanaal. Je kan de uitzending daar ook terugkijken.

Wilt u uw commercial, boodschap of advertentie in een uitzending van AM TV voorbij laten komen? Neem dan contact op met Patrick van Tilburg voor alle mogelijkheden. Dat kan via: patrick.van.tilburg@promedia.nl of tel. +31 (0) 6 26 11 02 45.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding