“Ons doel is om de branche zo goed mogelijk te informeren over ontwikkelingen die in de sector spelen. We volgen wat er speelt, brengen daar verslag van uit en duiden het nieuws. Niet alleen dagelijks online, maar ook maandelijks in het magazine, tijdens onze evenementen en congressen en sinds kort in de uitzendingen van AM TV”, aldus hoofdredacteur Remco Nieuwenbroek.

Volgende stap

“AM Premium is de volgende stap voor Automobiel Management”, aldus de hoofdredacteur. “Betaalmodellen zijn niet nieuw in de journalistiek. Vrijwel alle landelijke dagbladen hebben al jarenlang een betaalmodel. Ook een groot deel van de (online) vakmedia werkt met een dergelijk model. Kortom, dit is een logische stap om onze doelgroepen nog beter te kunnen bedienen.”

Eén maand gratis

Op woensdag 24 februari wordt AM Premium ingevoerd. Dit houdt in dat een groot deel van de artikelen binnenkort alleen beschikbaar zal zijn voor abonnees. Alle brand story’s en partnerverhalen blijven wel toegankelijk. Je kan deze maand gebruikmaken van een gratis proefabonnement voor één maand waarmee je onbeperkt alle artikelen kan lezen. Abonnees profiteren daarnaast ook van kortingen op congressen en events en aanbiedingen van partners.

Heb je vragen en/of opmerkingen over AM Premium? bekijk dan de veelgestelde vragen pagina of neem contact met ons op.