Bomvol programma tijdens AM Remarketing Event 2021

Op woensdag 7 juli organiseert Automobiel Management bij InnStyle in Maarssen voor het eerst weer een exclusief fysiek evenement: het AM Remarketing Event. Het programma is uiteraard ook online te volgen. We verwelkomen bijzondere gasten en sprekers waaronder Eric Berkhof (Van Mossel), Paul van Lent (Auto.nl), Bart Pannecoeck en Maurits André (Salesforce), Luc Baetens (CarGarantie) en Hein Balesar (RDC/Bovemij). Michel Corveleijn (VWE) presenteert het Nationaal Occasion Onderzoek 2021. En welk model wordt opvolger van de Toyota Aygo als Occasion van het Jaar?

ProMedia (2022)

Autobedrijven in ons land hebben in de eerste vijf maanden van dit jaar 561.100 gebruikte personenauto’s verkocht. Dat is bijna 11 procent meer dan een jaar geleden en het hoogste aantal in die periode ooit. Ook mei zette een record neer met 123.629 afgeleverde occasions, eveneens 11 procent meer dan in dezelfde maand vorig jaar. De coronacrisis is misschien wel de belangrijkste aanjager van de grote vraag naar occasions. Kortom, de occasionmarkt is booming. Woensdag 7 juli staat Innstyle in Maarssen volledig in het teken van remarketing en de kansen die de occasionverkoop biedt.

Programma:

  • Presentatie Nationaal Occasion Onderzoek (Michel Corveleijn / VWE)
  • Verkopen we auto’s écht online? (Paul van Lent / Auto.nl)
  • Digitale innovaties in automotive remarketing (Bart Pannecoeck & Maurits André / Salesforce)
  • Verlengde garanties halen kopers over de streep (Luc Baetens / CarGarantie)
  • Hoe data helpt bij in- en verkoop van occasions: praktische tips (Hein Balesar / RDC/Bovemij)
  • Hoe maakt het grootste dealerbedrijf van Nederland de digitale omslag? (Eric Berkhof / Van Mossel)
  • Bekendmaking Occasion van het Jaar 2021

Een van de hoogtepunten tijdens het AM Remarketing Event is de bekendmaking van de Occasion van het Jaar. Deze wordt gekozen op basis van verschillende objectieve criteria en cijfers van Marktplaats, VWE en Macadam. De criteria zijn volgens de jury ‘een afspiegeling van waar de consument online naar zoekt en de uiteindelijke aankoop’. Welk model wordt opvolger van de Toyota Aygo, die de prijs vorig jaar in de wacht wist te slepen?

Het AM Remarketing Event is een hybride event; het heeft zowel een fysieke als een digitale component. Het netwerkcongres in Maarssen is exclusief en alleen fysiek te bezoeken voor maximaal honderd bezoekers uit de primaire doelgroep: eindbeslissers in remarketing- en ocassionbeleid. Dit in verband met de nog geldende coronamaatregels. Alle andere geïnteresseerden die het evenement niet fysiek kunnen bezoeken en/of niet tot de primaire doelgroep behoren, kunnen het programma online volgen.

Aanmelden voor het AM Remarketing Event kan uiteraard nog steeds. Ga voor meer info naar de eventpagina.

Bomvol programma tijdens AM Remarketing Event 2021 - Automobielmanagement.nl

Bomvol programma tijdens AM Remarketing Event 2021

Op woensdag 7 juli organiseert Automobiel Management bij InnStyle in Maarssen voor het eerst weer een exclusief fysiek evenement: het AM Remarketing Event. Het programma is uiteraard ook online te volgen. We verwelkomen bijzondere gasten en sprekers waaronder Eric Berkhof (Van Mossel), Paul van Lent (Auto.nl), Bart Pannecoeck en Maurits André (Salesforce), Luc Baetens (CarGarantie) en Hein Balesar (RDC/Bovemij). Michel Corveleijn (VWE) presenteert het Nationaal Occasion Onderzoek 2021. En welk model wordt opvolger van de Toyota Aygo als Occasion van het Jaar?

ProMedia (2022)

Autobedrijven in ons land hebben in de eerste vijf maanden van dit jaar 561.100 gebruikte personenauto’s verkocht. Dat is bijna 11 procent meer dan een jaar geleden en het hoogste aantal in die periode ooit. Ook mei zette een record neer met 123.629 afgeleverde occasions, eveneens 11 procent meer dan in dezelfde maand vorig jaar. De coronacrisis is misschien wel de belangrijkste aanjager van de grote vraag naar occasions. Kortom, de occasionmarkt is booming. Woensdag 7 juli staat Innstyle in Maarssen volledig in het teken van remarketing en de kansen die de occasionverkoop biedt.

Programma:

  • Presentatie Nationaal Occasion Onderzoek (Michel Corveleijn / VWE)
  • Verkopen we auto’s écht online? (Paul van Lent / Auto.nl)
  • Digitale innovaties in automotive remarketing (Bart Pannecoeck & Maurits André / Salesforce)
  • Verlengde garanties halen kopers over de streep (Luc Baetens / CarGarantie)
  • Hoe data helpt bij in- en verkoop van occasions: praktische tips (Hein Balesar / RDC/Bovemij)
  • Hoe maakt het grootste dealerbedrijf van Nederland de digitale omslag? (Eric Berkhof / Van Mossel)
  • Bekendmaking Occasion van het Jaar 2021

Een van de hoogtepunten tijdens het AM Remarketing Event is de bekendmaking van de Occasion van het Jaar. Deze wordt gekozen op basis van verschillende objectieve criteria en cijfers van Marktplaats, VWE en Macadam. De criteria zijn volgens de jury ‘een afspiegeling van waar de consument online naar zoekt en de uiteindelijke aankoop’. Welk model wordt opvolger van de Toyota Aygo, die de prijs vorig jaar in de wacht wist te slepen?

Het AM Remarketing Event is een hybride event; het heeft zowel een fysieke als een digitale component. Het netwerkcongres in Maarssen is exclusief en alleen fysiek te bezoeken voor maximaal honderd bezoekers uit de primaire doelgroep: eindbeslissers in remarketing- en ocassionbeleid. Dit in verband met de nog geldende coronamaatregels. Alle andere geïnteresseerden die het evenement niet fysiek kunnen bezoeken en/of niet tot de primaire doelgroep behoren, kunnen het programma online volgen.

Aanmelden voor het AM Remarketing Event kan uiteraard nog steeds. Ga voor meer info naar de eventpagina.