‘De markt verandert, dus Bovemij ook’

brand story

Bovemij is in 1963 opgericht door de leden van BOVAG om risico’s af te dekken die ondernemers niet konden of wilden dragen. Sindsdien is de dienstverlening flink verbreed.

Zo biedt Bovemij consumentenverzekeringen en – financieringen aan dat mobiliteitsbedrijven helpt om klanten aan zich te binden, helpt zij autobedrijven met het opstarten van een leasemaatschappij, levert diensten op het gebied van verlengde garanties en biedt zij data-oplossingen dat klanten nog meer inzicht geeft. Dit alles met als doel om mobiliteitsbedrijven te helpen succesvol te ondernemen.

Grote uitdagingen

“Wij bewegen mee met onze tijd en willen ook in kunnen spelen op de veranderende markt, aldus Patrick van Duijnhoven (Directeur Key Accounts van Bovemij, rechts op de foto). “De mobiliteitsbranche staat voor grote uitdagingen; de mobiliteitsbehoefte van consumenten verandert, de technologische ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op en consumenten richten zich steeds vaker tot online portalen om zich te oriënteren en zelf te kopen. Wij zijn continu op zoek naar nieuwe wegen om de branche hierbij te ondersteunen en toekomstbestendig te maken. En wij hebben hierbij een unieke positie: al bijna 60 jaar zijn wij betrokken bij de branche. Alles wat we doen, doen we met en voor mobiliteitsbedrijven. Dat doen we goed. Maar deze nieuwe tijd met zijn nieuwe uitdagingen vraagt om nieuwe oplossingen.”

viaBOVAG.nl

Collega Douwe Boeijenga (Directeur MKB) vult aan: “Wij bieden die nieuwe oplossingen. Door onze kennis en ervaring hebben wij namelijk inzichten die niemand in Nederland heeft. Inzichten waarmee we zowel branche als consument vooruit helpen. Dat doen we met onze twee platforms: viaBOVAG.nl en viaBovemij.nl. Op viaBOVAG.nl kunnen consumenten terecht voor betrouwbare mobiliteit. Nu al voor auto’s, fietsen, motoren, campers en caravans en straks voor al hun mobiliteitswensen.Die mobiliteit wordt geleverd door onze zakelijke klanten, voor wie we viaBovemij.nl opzetten om hen daar te helpen op het gebied van omzet, efficiency en continuïteit. De nieuwe diensten op onze platforms viaBovemij.nl enviaBOVAG.nl vormen een aanvulling en doorontwikkeling op het huidige offline en online productenportfolio.”

Veranderende wereld

Een mooi en concreet voorbeeld is de viaBOVAG.nl Online Autoverkoopservice die is geïntroduceerd om autobedrijven te helpen met het huidige occasiontekort via een veiling op viaBovemij.nl, gevoed met occasions die via viaBOVAG.nl zijn aangekocht bij particulieren. Van Duijnhoven: “De ontwikkelingen gaan snel, er verandert veel. Als Bovemij willen wij mee in deze veranderende wereld. Wij zijn er tenslotte vóór en dóór de branche. Van praktisch tot strategisch: ondernemers kunnen op veel gebieden bij ons aankloppen voor hulp, precies op maat. Want wij snappen hun zorgen en delen hun passie. We helpen ze hun zaken perfect te regelen, en helpen ze in te spelen op de veranderende behoeftes van de klant. Zodat de ondernemers kunnen doen waar ze het beste in zijn. Samen vooruit!”

Dit artikel is gepubliceerd in de Eindejaarsspecial 2021 van AM Magazine. Ook adverteren in AM? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg

Reageren
500 tekens over
‘De markt verandert, dus Bovemij ook’ - Automobielmanagement.nl

‘De markt verandert, dus Bovemij ook’

brand story

Bovemij is in 1963 opgericht door de leden van BOVAG om risico’s af te dekken die ondernemers niet konden of wilden dragen. Sindsdien is de dienstverlening flink verbreed.

Zo biedt Bovemij consumentenverzekeringen en – financieringen aan dat mobiliteitsbedrijven helpt om klanten aan zich te binden, helpt zij autobedrijven met het opstarten van een leasemaatschappij, levert diensten op het gebied van verlengde garanties en biedt zij data-oplossingen dat klanten nog meer inzicht geeft. Dit alles met als doel om mobiliteitsbedrijven te helpen succesvol te ondernemen.

Grote uitdagingen

“Wij bewegen mee met onze tijd en willen ook in kunnen spelen op de veranderende markt, aldus Patrick van Duijnhoven (Directeur Key Accounts van Bovemij, rechts op de foto). “De mobiliteitsbranche staat voor grote uitdagingen; de mobiliteitsbehoefte van consumenten verandert, de technologische ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op en consumenten richten zich steeds vaker tot online portalen om zich te oriënteren en zelf te kopen. Wij zijn continu op zoek naar nieuwe wegen om de branche hierbij te ondersteunen en toekomstbestendig te maken. En wij hebben hierbij een unieke positie: al bijna 60 jaar zijn wij betrokken bij de branche. Alles wat we doen, doen we met en voor mobiliteitsbedrijven. Dat doen we goed. Maar deze nieuwe tijd met zijn nieuwe uitdagingen vraagt om nieuwe oplossingen.”

viaBOVAG.nl

Collega Douwe Boeijenga (Directeur MKB) vult aan: “Wij bieden die nieuwe oplossingen. Door onze kennis en ervaring hebben wij namelijk inzichten die niemand in Nederland heeft. Inzichten waarmee we zowel branche als consument vooruit helpen. Dat doen we met onze twee platforms: viaBOVAG.nl en viaBovemij.nl. Op viaBOVAG.nl kunnen consumenten terecht voor betrouwbare mobiliteit. Nu al voor auto’s, fietsen, motoren, campers en caravans en straks voor al hun mobiliteitswensen.Die mobiliteit wordt geleverd door onze zakelijke klanten, voor wie we viaBovemij.nl opzetten om hen daar te helpen op het gebied van omzet, efficiency en continuïteit. De nieuwe diensten op onze platforms viaBovemij.nl enviaBOVAG.nl vormen een aanvulling en doorontwikkeling op het huidige offline en online productenportfolio.”

Veranderende wereld

Een mooi en concreet voorbeeld is de viaBOVAG.nl Online Autoverkoopservice die is geïntroduceerd om autobedrijven te helpen met het huidige occasiontekort via een veiling op viaBovemij.nl, gevoed met occasions die via viaBOVAG.nl zijn aangekocht bij particulieren. Van Duijnhoven: “De ontwikkelingen gaan snel, er verandert veel. Als Bovemij willen wij mee in deze veranderende wereld. Wij zijn er tenslotte vóór en dóór de branche. Van praktisch tot strategisch: ondernemers kunnen op veel gebieden bij ons aankloppen voor hulp, precies op maat. Want wij snappen hun zorgen en delen hun passie. We helpen ze hun zaken perfect te regelen, en helpen ze in te spelen op de veranderende behoeftes van de klant. Zodat de ondernemers kunnen doen waar ze het beste in zijn. Samen vooruit!”

Dit artikel is gepubliceerd in de Eindejaarsspecial 2021 van AM Magazine. Ook adverteren in AM? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg

Reageren
500 tekens over