Jeroen van de Braak van RAI- afdeling Auto’s zal op de beurs in Venray zijn licht laten schijnen over de toekomst van de aftermarket, misschien wel het allerbelangrijkste item voor de autowereld in de komende twee, drie jaar.

Hij wordt vooraf gegaan door Clem Dickmann, bedrijfseconoom en strategisch marketeer en oprichter van het consultantsbureau Aumacon. Hij zal zijn visie geven op de autowereld aan de hand van uniek, door hem verzameld en geïnterpreteerd cijfermateriaal. Dickmann kent de automotive sector als geen ander en heeft in verleden onder meer gewerkt als directeur van een autoimporteur. De derde spreker is Henk Meijerink van Mybusinessmedia, uitgever van een groot aantal vakbladen waaronder Automobiel Management. Meijerink zal tekst en uitleg geven over de kracht van zoekmachinemarketing, een relatief nieuw onderdeel van het marketingvak dat sterk aan belang toeneemt. U kunt zich hier gratis aanmelden

Programma 12 december

12.25 uur: Ontvangst met koffie/thee

13.15 uur: 1e spreker Henk Meijerink

13.50 uur: 2e spreker Clem Dickmann

14.20 uur: 3e spreker Jeroen van der Braak

14.45 uur: Afsluiting met drankje en bezoek aan de beurs Auto Professioneel &

                Schadeherstel

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding