Van 18 tot en met 27 november 2016 kan het management van de Nederlandse automotive-sector deelnemen aan een ‘zeer uitdagend kennisprogramma’, aldus Aumacon. Gestart wordt met een kort bezoek aan Ferrari World en het Yas Marina Circuit in Abu Dhabi. De reis wordt vervolgd richting Seoul in Zuid-Korea, waar de EWHA Business University een masterclass zal verzorgen en Kia Motors Corporation en Hankook Tire Group gastheer zullen zijn voor bedrijfsbezoeken en workshops. Vervolgens gaat het naar Tokyo in Japan waar onder meer Mazda programma’s zal verzorgen.
"Inspiratie, kennis en trends zijn de belangrijkste ingrediënten voor deze reis", directeur Clem Dickmann van Aumacon. "Azië heeft erg veel te bieden waar de Nederlandse autosector profijt van kan hebben en inspiratie uit kan opdoen."
Deze studiereis wordt verzorgd door SWOT Marketing, een gespecialiseerd bedrijf dat al veel ervaring met sectorspecifieke studiereizen opdeed. Aumacon faciliteert ook jaarlijks het bezoek aan de grote NADA-autodealerconventie in de Verenigde Staten.

aumacon.nl/travel.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding