De autocoureur, columnist en raceanalist zal nadrukkelijk aanwezig in de campagnes van Saarloos. De overeenkomst past bij de nieuwe slogan van het Venrayse equipmentbedrijf: ‘Moving On’, die moet staan voor dynamiek.

"Als autobedrijven gaan investeren in nieuwe werkplaatsapparatuur, moet Saarloos ‘top of mind’ zijn", licht sales- en marketingmanager Bart van Oers toe. "De acties die we met Tom Coronel in gedachten hebben, gaat daar zeker voor zorgen."

Coronel gaat Saarloos onder meer bij diverse campagnes en beurzen door het land ondersteunen met zijn aanwezigheid. Het bedrijfslogo zal prijken op Coronel’s kleding, helm en raceauto’s, ook in de Dakar-rally 2009 waaraan hij deelneemt.

De eerste landelijke campagne die Saarloos presenteert is ‘de snelste automonteur van Nederland’. Van oktober tot maart worden provinciale voorrondes gehouden op lokale kartbanen. De snelste automonteurs per provincie mogen door naar de finale, eind maart 2009 op Coronel’s kartbaan in Huizen. Daar racen ze tegen Tom Coronel zelf.