Bosch wil dat netwerk verder uitbouwen en versterken. Dat gebeurt in twee fases:
– eerst wordt het aantal Diesel Centers uitgebreid: enerzijds door nieuwkomers in het netwerk op te nemen, anderzijds door een aantal Bosch Diesel Service bedrijven de status toe te kennen van Bosch Diesel Center;
– vanaf begin 2009 worden de Bosch Diesel Centers ook ingeschakeld in de hotlinestructuur van Bosch.
Volgens Mans Verstijnen, Divisiedirecteur Bosch Automotive Aftermarket, wordt de Bosch-hotline hooglijk gewaardeerd door garagebedrijven. Het enige nadeel van de hotline is dat zeer complexe problemen niet via de telefoon zijn op te lossen. Daarom zal vanaf 2009 de hotline automatisch doorgeschakeld worden naar een Bosch Diesel Center. "We zijn ervan overtuigd dat we garagebedrijven met deze nieuwe service nog beter kunnen ondersteunen."
De nieuwe strategie met betrekking tot de Bosch Diesel Centers wordt op Auto Professioneel Hardenberg uit de doeken gedaan. Ook is er op de Bosch-stand in Hardenberg speciale aandacht voor de Diesel Centers.
Volgens mij bestaat dit al. Ik maak hier namelijk gebruik van via DiagnoseXpert. Dus zie niet de volledige toegevoegde waarde?
Voor deze hotline moeten de garagehouders een abonnement afsluiten. Waarom zouden ze dit doen als ze deze info al gratis van de dieseldiensten krijgen ?