De productrange bereikt het autobedrijf via de Nederlandse grossiers, voornamelijk API-leden. Doyen Auto zorgt voor marketingondersteuning van de grossiers naar hun afnemers. Jaarlijks worden twee folders uitgebracht in een oplage van tienduizend exemplaren, bestemd voor de klanten van de grossiers.

My-Tools bundelt het aanbod van een vijftiental producenten en distributeurs van materieel voor garage-inrichting en -uitrusting. De catalogus telt ruim veertig merken. Behalve uit een aantal prijsvechters bestaat het programma uit A-labels zoals Beta, Hitachi, OMCN, Nederman, Rodcraft en Actia. Het aanbod voor de Nederlandse markt bestaat uit 24 productgroepen met onder meer diagnoseapparatuur, werkkleding, (hand)gereedschap en  verbruiksgoederen zoals reinigingsproducten, vetten en oliën.

In het kader van de lancering van My-Tools zal Doyen Auto prominent aanwezig zijn te zijn op de Auto Professioneel en Schadeherstel Vakbeurs van 20 tot en met 22 oktober 2009 in Hardenberg. Tegenover de stand van Doyen Auto staat My-Tools met een aparte beursstand om het porgramma en de partners voor te stellen aan het Nederlandse publiek.