Dat is fors minder dan in 2015 (15.669 bezoekers) en 2014 (15.516 bezoekers). Desalniettemin waren de exposanten ‘zeer te spreken’ over de hoge kwaliteit van bezoekers, zo laat de organisatie weten. En bezoekers spraken op hun beurt waardering uit over vernieuwingen van het concept: meer beleving en interactie op de beursvloer. Mede door het demoplein en de schadeherstelstraat bleven bezoekers langer op de beurs dan vorige jaren. Alle exposanten kregen op dit plein de mogelijkheid om hun expertise en producten ‘live’ te demonstreren.

Succesvolle beurs

"Het was een succesvolle beurs", zegt Vincent Bilanovic namens de organisatie. "Uit gesprekken met zowel exposanten als bezoekers bleek dat iedereen tevreden was over het beursverloop. Hoe lang een bezoeker op de beurs is geweest, is lastig te meten. Maar iedereen zag dat het langer drukker was op de beursvloer. Bovendien gaven exposanten aan goede zaken te hebben gedaan. Er worden weer meer investeringen gedaan."

De eerstvolgende editie van Auto Prof is op 17, 18 en 19 oktober 2017 in Evenementenhal Hardenberg.