Geautomatiseerd trainingsplatform gelanceerd voor ADAS/AD

Het Israëlische techbedrijf Brodmann17, leverancier van automotive software, heeft naar eigen zeggen ’s werelds eerste ‘automatische deep learning trainingsplatform’ gelanceerd. Het platform is speciaal ontwikkeld voor ADAS en AD (autonomous driving) technologie.

Het platform traint modellen voor neurale netwerken en zet deze in voor de verdere ontwikkeling van ADAS/AD oplossingen. De kans op menselijk falen en andere fouten wordt hierdoor volgens een verklaring van het bedrijf geminimaliseerd, terwijl de ontwikkelingskosten worden gedrukt. Daarbij lost het platform een belangrijk pijnpunt op ‘door autofabrikanten en softwareleveranciers samen te laten werken met kunstmatige intelligentie in het proces om neurale netwerken te ontwikkelen’.

Black box

“AI hoeft geen black box te zijn. Dit platform komt tegemoet aan de groeiende belangstelling van onze klanten om betrokken te zijn bij het trainingsproces. Hierdoor is er meer transparantie en samenwerking in de industrie,” aldus oprichter en CEO Adi Pinhas. “We stellen de ontwikkeling van AI open voor OEM’s door onze klanten de mogelijkheid te geven automatisch nieuwe trainingsdata te uploaden en om neurale netwerken geschaald in te zetten, met een druk op de knop.”

Cloud based

Het cloud based platform van Brodmann17 kan honderden experimenten tegelijk draaien, iets dat vrijwel onmogelijk zou zijn bij een handmatige benadering. “Omdat het cloud based is kunnen we het platform oneindig opschalen. Onze klanten kunnen daarmee hun trainingsproces zo snel mogelijk afronden als nodig is.”

Geautomatiseerd trainingsplatform gelanceerd voor ADAS/AD - Automobielmanagement.nl

Geautomatiseerd trainingsplatform gelanceerd voor ADAS/AD

Het Israëlische techbedrijf Brodmann17, leverancier van automotive software, heeft naar eigen zeggen ’s werelds eerste ‘automatische deep learning trainingsplatform’ gelanceerd. Het platform is speciaal ontwikkeld voor ADAS en AD (autonomous driving) technologie.

Het platform traint modellen voor neurale netwerken en zet deze in voor de verdere ontwikkeling van ADAS/AD oplossingen. De kans op menselijk falen en andere fouten wordt hierdoor volgens een verklaring van het bedrijf geminimaliseerd, terwijl de ontwikkelingskosten worden gedrukt. Daarbij lost het platform een belangrijk pijnpunt op ‘door autofabrikanten en softwareleveranciers samen te laten werken met kunstmatige intelligentie in het proces om neurale netwerken te ontwikkelen’.

Black box

“AI hoeft geen black box te zijn. Dit platform komt tegemoet aan de groeiende belangstelling van onze klanten om betrokken te zijn bij het trainingsproces. Hierdoor is er meer transparantie en samenwerking in de industrie,” aldus oprichter en CEO Adi Pinhas. “We stellen de ontwikkeling van AI open voor OEM’s door onze klanten de mogelijkheid te geven automatisch nieuwe trainingsdata te uploaden en om neurale netwerken geschaald in te zetten, met een druk op de knop.”

Cloud based

Het cloud based platform van Brodmann17 kan honderden experimenten tegelijk draaien, iets dat vrijwel onmogelijk zou zijn bij een handmatige benadering. “Omdat het cloud based is kunnen we het platform oneindig opschalen. Onze klanten kunnen daarmee hun trainingsproces zo snel mogelijk afronden als nodig is.”