Veelgestelde vragen

Algemeen

Abonnementen

Online Portal en inloggen

Overige vragen


Algemeen

Wat is Automobiel Management Premium?

Automobiel Management Premium is het nieuwe betaalde platform voor professionals werkzaam in de autobranche. Automobiel Management brengt 24/7 nieuws en inspirerende artikelen over ontwikkelingen, innovaties en achtergronden in de automotive sector. Dit is online en exclusief voor abonnees.

Automobiel Management was altijd vrij toegankelijk, waarom is het voor Automobiel Management nodig te sluiten voor niet-abonnees?

Sinds de start van Automobiel Management hebben we ons ten doel gesteld om de gehele automotive industrie op dagelijkse basis te informeren over actualiteiten, achtergronden en ontwikkelingen. De redactie is in de afgelopen jaren uitgebreid met ervaren journalisten om de nieuwsvoorziening nog verder te kunnen verbeteren. Dit doen wij met exclusieve verhalen, reportages, analyses en achtergrondverhalen waarmee wij het nieuws voor de sector duiden. Om de kwaliteitsjournalistiek te blijven verbeteren, vragen wij u om lid te worden van Automobiel Management via een abonnement of een bedrijfsabonnement.

Worden alle artikelen achter een betaalmuur geplaatst?

Nee, een klein deel van de artikelen zal nog zonder een abonnement toegankelijk zijn. Het eerste artikel ontvangt u altijd gratis van de Automobiel Management redactie. Bovendien zijn partner verhalen altijd vrij toegankelijk.


Abonnementen

Ik heb een betaald abonnement op Automobiel Management maar ik heb geen inloggegevens. Wat kan ik doen?

Als betalend abonnee van Automobiel Management ontvangt u één gratis online account waardoor u onbeperkt alle artikelen kunt blijven lezen op de website. Neem contact op met de klantenservice (klantenservice@promedia.nl) om een online account aan te vragen. Vermeld uw zakelijke e-mailadres (zoals jan.jansen@automobielmanagement.nl) en uw abonnementsnummer in de e-mail. De klantenservice zal binnen 5 werkdagen een online account aanmaken.

Als ik nu een abonnement afsluit, wanneer heb ik dan toegang?

Als u via deze pagina een abonnement afsluit heeft u direct toegang.

Wat kan ik allemaal doen met digitale toegang van Automobiel Management?

U kunt waar en wanneer u wilt het laatste nieuws op uw smartphone, tablet of desktop lezen. Daarnaast heeft u volledig toegang tot alle artikelen zoals columns, reportages en achtergronden op automobielmanagement.nl.

Hoe werkt de automatische verlenging van het abonnement en hoe wordt dit gefactureerd?

Een proefabonnement heeft een looptijd van een bepaalde periode. Na de proefperiode wordt het abonnement automatisch omgezet naar een regulier betaald jaarabonnement. Het tarief wordt jaarlijks geïncasseerd via een factuur of u kiest voor maandelijkse automatische incasso.

Hoe kan ik een (proef)abonnement opzeggen?

Door een e-mail te sturen naar onze klantenservice (klantenservice@promedia.nl), kunt u uw (proef)abonnement opzeggen.

Wat is de opzegtermijn van een proef abonnement?

U kan het abonnement te allen tijde tegen het einde van deze termijn opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van één maand. Alle proefabonnementen worden na ommekomst van de proefperiode, behoudens tijdige opzegging, omgezet in een abonnement voor de duur van één jaar.

Wat is de verschijningsdata van de Print magazines?

Het Automobiel Management Print magazine verschijnt elf keer per jaar in de volgende maanden:

Januari, februari, maart, april, mei, juni, augustus, september, oktober, november, en december.


Online Portal en inloggen

Ik heb een abonnement voor meerdere personen en ben beheerder van het abonnement. Hoe kan ik een collega een lezerslicentie geven?

In de online portal kunt u gemakkelijk uw abonnement inzien en beheren. U gaat naar de online omgeving en u logt in met uw inloggegevens. Vervolgens klikt u op Gebruikersbeheer, gebruiker toevoegen en vult de persoonlijke gegevens van uw collega in. U selecteert het beschikbare abonnement. Uw collega ontvangt een e-mail (afzender accounts@promedia.nl) om een wachtwoord in te stellen in de online portal. Als uw collega het wachtwoord het aangemaakt, dan kan hij of zij met deze gegevens ook inloggen op automobielmanagement.nl. Let op, de activatielink is 24 uur geldig. Informeer uw collega dat hij of zij het account kan gaan activeren.

Ik kan niet inloggen op automobielmanagement.nl of in de online portal. Wat kan ik doen?

U kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice: +31 (0)10 280 1000 of klantenservice@promedia.nl. De klantenservice helpt u graag.

Hoe kan ik taal aanpassen van het Engels naar het Nederlands?

Ga naar “My settings” en pas “Language” aan naar Dutch (NL). Klik vervolgens op “Save”.


Overige vragen

Ik heb een andere vraag, wie kan ik bellen of e-mailen?

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact op met onze klantenservice: +31 (0)10 280 1000 of klantenservice@promedia.nl.

Veelgestelde vragen - Automobielmanagement.nl

Veelgestelde vragen

Algemeen

Abonnementen

Online Portal en inloggen

Overige vragen


Algemeen

Wat is Automobiel Management Premium?

Automobiel Management Premium is het nieuwe betaalde platform voor professionals werkzaam in de autobranche. Automobiel Management brengt 24/7 nieuws en inspirerende artikelen over ontwikkelingen, innovaties en achtergronden in de automotive sector. Dit is online en exclusief voor abonnees.

Automobiel Management was altijd vrij toegankelijk, waarom is het voor Automobiel Management nodig te sluiten voor niet-abonnees?

Sinds de start van Automobiel Management hebben we ons ten doel gesteld om de gehele automotive industrie op dagelijkse basis te informeren over actualiteiten, achtergronden en ontwikkelingen. De redactie is in de afgelopen jaren uitgebreid met ervaren journalisten om de nieuwsvoorziening nog verder te kunnen verbeteren. Dit doen wij met exclusieve verhalen, reportages, analyses en achtergrondverhalen waarmee wij het nieuws voor de sector duiden. Om de kwaliteitsjournalistiek te blijven verbeteren, vragen wij u om lid te worden van Automobiel Management via een abonnement of een bedrijfsabonnement.

Worden alle artikelen achter een betaalmuur geplaatst?

Nee, een klein deel van de artikelen zal nog zonder een abonnement toegankelijk zijn. Het eerste artikel ontvangt u altijd gratis van de Automobiel Management redactie. Bovendien zijn partner verhalen altijd vrij toegankelijk.


Abonnementen

Ik heb een betaald abonnement op Automobiel Management maar ik heb geen inloggegevens. Wat kan ik doen?

Als betalend abonnee van Automobiel Management ontvangt u één gratis online account waardoor u onbeperkt alle artikelen kunt blijven lezen op de website. Neem contact op met de klantenservice (klantenservice@promedia.nl) om een online account aan te vragen. Vermeld uw zakelijke e-mailadres (zoals jan.jansen@automobielmanagement.nl) en uw abonnementsnummer in de e-mail. De klantenservice zal binnen 5 werkdagen een online account aanmaken.

Als ik nu een abonnement afsluit, wanneer heb ik dan toegang?

Als u via deze pagina een abonnement afsluit heeft u direct toegang.

Wat kan ik allemaal doen met digitale toegang van Automobiel Management?

U kunt waar en wanneer u wilt het laatste nieuws op uw smartphone, tablet of desktop lezen. Daarnaast heeft u volledig toegang tot alle artikelen zoals columns, reportages en achtergronden op automobielmanagement.nl.

Hoe werkt de automatische verlenging van het abonnement en hoe wordt dit gefactureerd?

Een proefabonnement heeft een looptijd van een bepaalde periode. Na de proefperiode wordt het abonnement automatisch omgezet naar een regulier betaald jaarabonnement. Het tarief wordt jaarlijks geïncasseerd via een factuur of u kiest voor maandelijkse automatische incasso.

Hoe kan ik een (proef)abonnement opzeggen?

Door een e-mail te sturen naar onze klantenservice (klantenservice@promedia.nl), kunt u uw (proef)abonnement opzeggen.

Wat is de opzegtermijn van een proef abonnement?

U kan het abonnement te allen tijde tegen het einde van deze termijn opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van één maand. Alle proefabonnementen worden na ommekomst van de proefperiode, behoudens tijdige opzegging, omgezet in een abonnement voor de duur van één jaar.

Wat is de verschijningsdata van de Print magazines?

Het Automobiel Management Print magazine verschijnt elf keer per jaar in de volgende maanden:

Januari, februari, maart, april, mei, juni, augustus, september, oktober, november, en december.


Online Portal en inloggen

Ik heb een abonnement voor meerdere personen en ben beheerder van het abonnement. Hoe kan ik een collega een lezerslicentie geven?

In de online portal kunt u gemakkelijk uw abonnement inzien en beheren. U gaat naar de online omgeving en u logt in met uw inloggegevens. Vervolgens klikt u op Gebruikersbeheer, gebruiker toevoegen en vult de persoonlijke gegevens van uw collega in. U selecteert het beschikbare abonnement. Uw collega ontvangt een e-mail (afzender accounts@promedia.nl) om een wachtwoord in te stellen in de online portal. Als uw collega het wachtwoord het aangemaakt, dan kan hij of zij met deze gegevens ook inloggen op automobielmanagement.nl. Let op, de activatielink is 24 uur geldig. Informeer uw collega dat hij of zij het account kan gaan activeren.

Ik kan niet inloggen op automobielmanagement.nl of in de online portal. Wat kan ik doen?

U kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice: +31 (0)10 280 1000 of klantenservice@promedia.nl. De klantenservice helpt u graag.

Hoe kan ik taal aanpassen van het Engels naar het Nederlands?

Ga naar “My settings” en pas “Language” aan naar Dutch (NL). Klik vervolgens op “Save”.


Overige vragen

Ik heb een andere vraag, wie kan ik bellen of e-mailen?

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact op met onze klantenservice: +31 (0)10 280 1000 of klantenservice@promedia.nl.