23 juli 2015 11:18 Frans de Hoyer: Luisteren, wat is dat? Social media goed gebruiken is niets anders dan goed luisteren naar de markt. Zo kwam ik deze tweet tegen: ‘Zoektocht g...
23 juli 2015 11:02 Frans de Hoyer: Zo veel mogelijk followers – en dan? Zoveel mogelijk likers, followers en connecties. Dat lijkt het doel waarmee veel bedrijven zich bezighouden. Acties om zi...
23 juli 2015 10:58 Frans de Hoyer: Alles op de rit? Of toch niet? Uw bedrijf heeft een Facebook-pagina, een LinkedIn-profiel en een Twitter-account. Mooi veel tijd aan besteed, maar wat i...
23 juli 2015 10:53 Frans de Hoyer: Bent u al Koning Content? Alles op orde, Likes op Facebook, Followers op Twitter, hier een Post, daar een Tweet, Maar wat levert het nu op?
23 juli 2015 10:21 Frans de Hoyer: Alles zelf doen Inmiddels heb ik voor de AM-site een aantal columns geschreven over luisteren, profilering en wat dies meer zij inzake so...
23 juli 2015 10:10 Frans de Hoyer: Expert? Of toch niet? Tegenwoordig noemt bijna iedereen zich experts in social media, vooral op LinkedIn. Marketingmanagers, verkopers, directi...
23 juli 2013 09:51 Frans de Hoyer: Alles op de rit? Of toch niet? Uw bedrijf heeft een Facebook-pagina, een LinkedIn-profiel en een Twitter-account. Mooi veel tijd aan besteed, maar wat i...