• Abonneren
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Inloggen

    Wachtwoord vergeten?
Automobielmanagement.nl
  • Volg ons
Menu
  • Home
  • Coronacrisis
  • Binnenland
  • Buitenland
  • Lease
  • Milieu
  • Marketing
  • Carrière
  • Opinie
  • Video
  • Events
Zoeken
Zoekformulier sluiten
  • Nieuws
    • Autodealer nieuws
    • Binnenland
    • Buitenland
    • Carrière
    • Elektrisch rijden
    • Lease
    • Marketing
    • Marktcijfers automotive
    • Milieu
    • Occasions
    • Politiek
    • Rijden met
    • Techniek
    • Technologie
    • Zelfrijdend Vervoer
  • Dossiers
    • Aftermarket
    • Automatisering
    • Autonoom rijden en Smart mobility
    • Banden en accu's
    • Carrière en opleidingen
    • Concepten
    • Coronacrisis
    • Elektrisch vervoer
    • Faillissementen autobranche
    • Financial Services en Leasing
    • Milieu
    • Occasions en remarketing
    • Onderdelen
    • Schadeherstel
    • Volkswagen en dieselgate
  • Verdieping
    • Opinie
    • Video
  • Service
    • Adverteren
    • Abonneren
    • Gratis Digitaal proefnummer
    • Colofon
    • Disclaimer
  • Home
  • Nieuws
    • Autodealer nieuws
    • Binnenland
    • Buitenland
    • Carrière
    • Elektrisch rijden
    • Lease
    • Marketing
    • Milieu
    • Politiek
    • Techniek
    • Technologie
    • Zelfrijdend Vervoer
  • Dossiers
    • Aftermarket
    • Automatisering
    • Banden en accu's
    • Carrière en opleidingen
    • Concepten
    • Coronacrisis
    • Financial Services en Leasing
    • Milieu
    • Occasions en remarketing
    • Onderdelen
    • Schadeherstel
    • Volkswagen en dieselgate
  • Verdieping
    • Opinie
    • Video
  • Evenementen
  • Service
    • Adverteren
    • Abonneren
    • Digitaal proefnummer
    • Colofon
    • Disclaimer

Occasions en remarketing

24 april 2015 11:31

AutoZeker zorgt voor zekerheid

Met de propositie AutoZeker wil Centraal Beheer Achmea de garagist meer betrokken houden bij volledige levenscyclus van e...
24 april 2015 11:27

Autoverkoopsites blijven ondanks imagoperikelen explosief groeien

Geheel onomstreden zijn autoverkoopsites niet. Zo zouden de consumenten ter plekke een veel lager bod krijgen dan afgespr...
24 april 2015 11:24

Occasion krijgt meerwaarde met Wynn’s

Als de verkoop van gebruikte auto’s één van de pijlers van de bedrijfsactiviteiten is, heeft Wynn’s een bre...
24 april 2015 11:24

Gratis 250 extra occasions op voorraad via IVA Bleiswijk

(advertorial) Zonder risico te lopen of investeringen te doen de occasionvoorraad uitbreiden met zo’n 250 auto̵...
24 april 2015 11:22

Vakgarage biedt eerste hulp bij occasionverkoop

Onder de noemer Vakgarant Premium Occasions introduceerde Vakgarage medio 2013 een eigen remarketinglabel. Het werd gepos...
24 april 2015 11:15

Veelzijdige motorolie voor universele garages van Shell

[advertorial] Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 is zeer breed toepasbaar: tachtig à negentig procent van het wagenpark i...
EersteVorige…11VolgendeLaatste
Gratis digitaal proefnummer

Klik op de cover en u wordt doorverwezen naar de aanvraagpagina
Automobiel Management gratis digitaal proefnummer

Partners
Fource Services
Automotive MediaVentions
Trackjack
Dibo
Laatste nieuws
Joop Donkervoort treedt terug, zoon Denis aan het roer15 jan
Greenwheels wil flink uitbreiden buiten de Randstad15 jan
brand story
Europa omarmt Nederlandse planningsoftware Plan-IT15 jan
brand story
Doyen brengt AD garage terug in het straatbeeld15 jan
Mobility Service start met lease elektrische bedrijfsauto’s15 jan
APK van dieselvoertuigen uitgebreid met controle op roetfilter15 jan
Bovag dient wensen in voor verbetering coronasteun15 jan
Volkswagen Groep levert 9,3 miljoen voertuigen af14 jan
Tesla moet 158.000 auto's terugroepen14 jan
ING: steeds ouder wagenpark remt de vergroening14 jan
Meer laatste nieuws

[advertorial]
Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 is zeer breed toepasbaar: tachtig à negentig procent van het wagenpark is te smeren met deze unieke motorolie. Dit betekent een doorbraak voor universele autobedrijven. Dankzij de nieuwe Shell-olie kan worden volstaan met een assortiment van twee of drie types om alle klanten te kunnen bedienen.

Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 is een krachtig voorbeeld van het compleet vernieuwde Shell Helix motorolie-portfolio en is gebaseerd op de Shell PurePlus Technology. Dit is een gepatenteerde technologie waarmee op een innovatieve manier synthetische basisoliën uit aardgas (GTL, gas-to-liquid) worden geproduceerd.

Schoner en effectiever

Uit aardgas geproduceerde basisolie heeft als groot voordeel dat het schoner is en dat de werking van additieven effectiever is. De combinatie met de Active Cleansing Technology, de actieve reinigingstechnologie van Shell, zorgt ervoor dat de motor nog beter wordt gereinigd en beschermd. In de praktijk leidt dit tot een lager brandstofverbruik, een langere levensduur en betere prestaties van de motor.

Het verregaande universele karakter van Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 maakt het de  ideale motorolie voor universele autobedrijven. Kenmerkend voor merkonafhankelijke garages is dat zij auto’s van veel verschillende merken en uiteenlopende bouwjaren in onderhoud hebben. Tot dusver maakte deze grote diversiteit het noodzakelijk om een groot olieassortiment op voorraad te hebben. Met de nieuwe Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 is dit niet meer nodig!

Maar 2 of 3 motoroliën

Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 is toepasbaar in 80 à 90% van het wagenpark. Voor oudere auto’s kan het wenselijk zijn daarnaast een dikkere motorolie, zoals bijvoorbeeld de Shell Helix HX7 (10W-40 of 5W-40), in het assortiment op te nemen. De voordelen van het werken met nog maar twee of drie motoroliën zijn legio: het inkoopproces wordt eenvoudiger én er ontstaat door de grotere volumes een inkoopvoordeel. Bovendien is de kans op het gebruiken van verkeerde olie vrijwel uitgesloten.

Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 voldoet aan de C2- en C3-specificaties, ondanks de uiteenlopende eisen. Daarnaast is de motorolie goedgekeurd door onder andere Volkswagen, Mercedes Benz, Porsche, Fiat en diverse Japanse en Koreaanse automerken.

[kader]

Minimale emissie, optimale smering

Op het gebied van uitlaatgasemissie voldoet Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 ruimschoots aan de nieuwste milieueisen. De vernieuwende Shell-motorolie beperkt de emissie tot een minimum dankzij Emissions Compatible Technology (ECT). Deze technologie omvat het toepassen van additieven van een nieuw type, waardoor het aantal ‘schadelijke’ stoffen als asgevende componenten, fosfor en zwavel kan worden gereduceerd. Dit zorgt ervoor dat bij de verbranding minder as vrij komt en dieselroetfilters, egr-kleppen en katalysatoren schoon blijven. Vervuiling door as kan het roetfilter blokkeren met kans op verminderde motorprestaties en toename van het brandstofverbruik.

Beter bestand tegen hitte

De uitgebalanceerde viscositeit van Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 zorgt ervoor dat de motor bij de koude start lichter loopt. Dit heeft positieve invloed op het brandstofverbruik, dat kan oplopen tot een daling van 2,6 procent bij een standaard industrietest. Daarnaast treedt er minder verdamping op omdat deze motorolie beter bestand is tegen hitte. Zo verbruikt de motor minder olie en is tussentijds bijvullen minder vaak nodig. Onder de meest uiteenlopende omstandigheden is Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 in staat de motor optimaal te beschermen tegen slijtage. Dit wordt nog eens extra onderstreept met de hoogste scores in de tests op basis van internationaal vastgestelde specificaties.

[advertorial]
Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 is zeer breed toepasbaar: tachtig à negentig procent van het wagenpark is te smeren met deze unieke motorolie. Dit betekent een doorbraak voor universele autobedrijven. Dankzij de nieuwe Shell-olie kan worden volstaan met een assortiment van twee of drie types om alle klanten te kunnen bedienen.

Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 is een krachtig voorbeeld van het compleet vernieuwde Shell Helix motorolie-portfolio en is gebaseerd op de Shell PurePlus Technology. Dit is een gepatenteerde technologie waarmee op een innovatieve manier synthetische basisoliën uit aardgas (GTL, gas-to-liquid) worden geproduceerd.

Schoner en effectiever

Uit aardgas geproduceerde basisolie heeft als groot voordeel dat het schoner is en dat de werking van additieven effectiever is. De combinatie met de Active Cleansing Technology, de actieve reinigingstechnologie van Shell, zorgt ervoor dat de motor nog beter wordt gereinigd en beschermd. In de praktijk leidt dit tot een lager brandstofverbruik, een langere levensduur en betere prestaties van de motor.

Het verregaande universele karakter van Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 maakt het de  ideale motorolie voor universele autobedrijven. Kenmerkend voor merkonafhankelijke garages is dat zij auto’s van veel verschillende merken en uiteenlopende bouwjaren in onderhoud hebben. Tot dusver maakte deze grote diversiteit het noodzakelijk om een groot olieassortiment op voorraad te hebben. Met de nieuwe Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 is dit niet meer nodig!

Maar 2 of 3 motoroliën

Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 is toepasbaar in 80 à 90% van het wagenpark. Voor oudere auto’s kan het wenselijk zijn daarnaast een dikkere motorolie, zoals bijvoorbeeld de Shell Helix HX7 (10W-40 of 5W-40), in het assortiment op te nemen. De voordelen van het werken met nog maar twee of drie motoroliën zijn legio: het inkoopproces wordt eenvoudiger én er ontstaat door de grotere volumes een inkoopvoordeel. Bovendien is de kans op het gebruiken van verkeerde olie vrijwel uitgesloten.

Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 voldoet aan de C2- en C3-specificaties, ondanks de uiteenlopende eisen. Daarnaast is de motorolie goedgekeurd door onder andere Volkswagen, Mercedes Benz, Porsche, Fiat en diverse Japanse en Koreaanse automerken.

[kader]

Minimale emissie, optimale smering

Op het gebied van uitlaatgasemissie voldoet Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 ruimschoots aan de nieuwste milieueisen. De vernieuwende Shell-motorolie beperkt de emissie tot een minimum dankzij Emissions Compatible Technology (ECT). Deze technologie omvat het toepassen van additieven van een nieuw type, waardoor het aantal ‘schadelijke’ stoffen als asgevende componenten, fosfor en zwavel kan worden gereduceerd. Dit zorgt ervoor dat bij de verbranding minder as vrij komt en dieselroetfilters, egr-kleppen en katalysatoren schoon blijven. Vervuiling door as kan het roetfilter blokkeren met kans op verminderde motorprestaties en toename van het brandstofverbruik.

Beter bestand tegen hitte

De uitgebalanceerde viscositeit van Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 zorgt ervoor dat de motor bij de koude start lichter loopt. Dit heeft positieve invloed op het brandstofverbruik, dat kan oplopen tot een daling van 2,6 procent bij een standaard industrietest. Daarnaast treedt er minder verdamping op omdat deze motorolie beter bestand is tegen hitte. Zo verbruikt de motor minder olie en is tussentijds bijvullen minder vaak nodig. Onder de meest uiteenlopende omstandigheden is Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 in staat de motor optimaal te beschermen tegen slijtage. Dit wordt nog eens extra onderstreept met de hoogste scores in de tests op basis van internationaal vastgestelde specificaties.

  • Informatie
    • Laatste nieuws
    • Privacy policy
  • Evenementen
    • 4 november - Online Greenfleet Congres
    • 25 & 26 november - Online Remarketing Event
  • Algemeen
    • Adverteren
    • Abonneren
    • Gratis Digitaal proefnummer
    • RSS feed
Copyright © 2021 Automobielmanagement.nl

Een uitgave van ProMedia Group - alle rechten voorbehouden

Om de website van Automobielmanagement.nl goed te laten functioneren, analyseren en verbeteren, maakt ProMedia Group gebruik van cookies.
We zijn volgens de AVG wettelijk verplicht uw toestemming hiervoor te vragen. Meer informatie