Audi loopt voor op eigen verkoopdoelstelling

De Duitse autoproducent Audi denkt zijn verkoopdoelstelling om jaarlijks 1,5 miljoen auto’s te verkopen in 2014 al te behalen.

Dat is een jaar eerder dan gepland, zei Audi-topman Rupert Stadler in het autoblad Automotive News Europe afgelopen zaterdag. Hij kondigde ook een nieuwe doelstelling aan om de autoverkopen tegen 2020 te verdubbelen. Audi, de luxetak van het Duitse autoconcern Volkswagen, profiteert vooral van een sterke vraag uit snelgroeiende Aziatische landen. China is tegenwoordig de belangrijkste afzetmarkt voor de onderneming.

Audi loopt voor op eigen verkoopdoelstelling - Automobielmanagement.nl

Audi loopt voor op eigen verkoopdoelstelling

De Duitse autoproducent Audi denkt zijn verkoopdoelstelling om jaarlijks 1,5 miljoen auto’s te verkopen in 2014 al te behalen.

Dat is een jaar eerder dan gepland, zei Audi-topman Rupert Stadler in het autoblad Automotive News Europe afgelopen zaterdag. Hij kondigde ook een nieuwe doelstelling aan om de autoverkopen tegen 2020 te verdubbelen. Audi, de luxetak van het Duitse autoconcern Volkswagen, profiteert vooral van een sterke vraag uit snelgroeiende Aziatische landen. China is tegenwoordig de belangrijkste afzetmarkt voor de onderneming.