Modellenoffensief Opel werpt vruchten af

Opel heeft zijn achteruitgang in Europa kunnen stoppen. Voor het eerst in 15 jaar is in 2013 het marktaandeel van Opel in Europa opnieuw toegenomen.

Opel en zijn Britse zustermerk Vauxhall wisten hun aandeel in Europa licht te verhogen van 5,59 naar 5,61 procent, zo blijkt uit voorlopige cijfers. In Duitsland steeg het marktaandeel van 6,9 procent naar 7,0 procent. "Ons modellenoffensief werpt de eerste vruchten af", aldus topman Karl-Thomas Neumann. Hij had in november al aangekondigd dat Opel in 2013 voor het eerst in 15 jaar "geen marktaandeel meer zou verliezen".

Modellenoffensief Opel werpt vruchten af - Automobielmanagement.nl

Modellenoffensief Opel werpt vruchten af

Opel heeft zijn achteruitgang in Europa kunnen stoppen. Voor het eerst in 15 jaar is in 2013 het marktaandeel van Opel in Europa opnieuw toegenomen.

Opel en zijn Britse zustermerk Vauxhall wisten hun aandeel in Europa licht te verhogen van 5,59 naar 5,61 procent, zo blijkt uit voorlopige cijfers. In Duitsland steeg het marktaandeel van 6,9 procent naar 7,0 procent. "Ons modellenoffensief werpt de eerste vruchten af", aldus topman Karl-Thomas Neumann. Hij had in november al aangekondigd dat Opel in 2013 voor het eerst in 15 jaar "geen marktaandeel meer zou verliezen".